معاون تیم مدیریت آندروید٬ گوگل را ترک کرد

معاون تیم مدیریت آندروید٬ گوگل را ترک کرد

اگر تاکنون کنفرانس های I/O را دنبال کرده باشید٬ حتما با چهره Hugo Barra آشنا خواهید بود٬ صبح امروز به گزارش سایت معتبر AllthingD ٬ هوگو شرکت گوگل را به منظور کار در شرکت موبایل سازی آندرویدی چینی Xiaomi ترک خواهد کرد٬ ساعاتی پس از انتشار این خبر٬ شرکت گوگل این جدایی را تایید کرد. 

معاون تیم مدیریتی آندروید که اکثرا وظیفه معرفی دیوایس های نکسوس در کنفرانس های I\O به عهده می گرفت در سال ۲۰۰۸ به این شرکت پیوسته و همکاری نزدیکی با اندی رابین مدیر پیشین تیم آندروید داشته است. براساس تحلیل ها٬ جدایی هوگو بی ارتباط با تغییر سمت اندی رابین٬ خالق آندروید از مدیریت نیست٬ به نظر بعد از گرفتن کرسی مدیریت از اندی رابین٬ و خروج او از تیم آندروید٬ درگیری هایی در درون گوگل به وقوع پیوسته است که این خود می تواند یکی از دلایل جدایی هوگو باررا باشد. 
البته موضوع جالب دیگری نیز در سطح بالای مدیریتی گوگل پیرامون هوگو باررا وجود دارد. به نظر هوگو یک رابطه عاشقانه با یکی از کارمندان گوگل داشته است٬ و خبر ها حاکی از آن است که مدیر شرکت گوگل٬ سرگی برین که به تازگی از همسر خود جدا شده است٬ با معشوق هوگو وارد یک رابطه شده است. 

اگرچه در پروفایل لینکدین هوگو٬ هنوز وضعیت شغلی او از گوگل به Xiaomi تغییر نکرده ٬ گوگل یک بیانیه کوتاه پیرامون جدایی اش منتشر کرده است. 

 

ما بهترین ها را برای هوگو باررا آرزو داریم. دلمان برای او در گوگل تنگ خواهد شد اما از حضور و ماندن او در اکوسیستم آندروید هیجان زده است.

در نهایت سرنوشت آندروید٬ مهمترین محصول گوگل که در دو سال گذشته آپدیت بزرگی به خود ندیده است با خروج این دو مدیر ارشد ٬ در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.