اپل، فروش محصولات خود را به ایران آغاز میکند

castletowers_hero-e1341905038240
 
همانطور که در جریان هستید در ماههای اخیر اخبار مربوط به رفع تحریم محصولات دیجیتالی و الکترونیکی از سوی دولت آمریکا برای ایران، منتشر و سخنگوی وزارت خارجه دولت اوباما آن را تایید کرده بود. در هفته گذشته با بروزرسانی بخش فروش جهانی سایت اپل مشاهده گردید که این شرکت نیز، ایران را از لیست کشورهای تحریم فروش کالا خارج نموده است.
در روز گذشته خبری منتشر شد که نشان میدهد، اپل در حال برنامه ریزی برای فروش محصولات خود برای استفاده در داخل کشور ایران است.
با توجه به گزارش وال استریت ژورنال در خصوص رفع تحریم فروش محصولات به ایران، مقامات اپل میگویند رفع محدودیتهای فروش محصولات اپل با هماهنگی خزانه داری دولت آمریکا صورت گرفته است، و این شرکت، قرار است محصولات مکینتاش یا IOS را بدون مشکل و ممانعتی، توسط مشتریان خاورمیانه، با یک برنامه ریزی صحیح به مصرف کنندگان داخل ایران برساند. ضمن اینکه خود این شرکت میداند که علاقه مندان و مصرف کنندگان ایرانی، محصولات اپل را بجای اپل استورها و مراکز معتبر، بیشتر در فضای بازار سیاه خریداری مینمایند، قرار بر این است تا با جدیدترین و بهترین روشهای ممکن، محصولات خود را با به دست مصرف کنندگان ایرانی برساند.
در حال حاضر در نظر گرفتن کشور ایران توسط اپل فقط برای فروش تجهیزات بوده و امیدواریم با روند رو به رشد این مورد به موارد فنی نرم افزارها اعم از در نظر داشتن موقعیت مکانی، تقویم و زبان صفحه کلیدها و… برسد. 
در سایت گزارش دهنده، شیطنتهایی نیز مبنی بر اینکه رفع تحریمها فقط بخاطر استفاده شهروندان ایرانی بوده و نه دولت ایران، به چشم میخورد، اما ما امیدواریم که دولتمردان کشور عزیزمان با یک حرکت منسجم و هماهنگ، فضای مناسب جهت استفاده محصولات این کمپانی را ایجاد و دست دلالان فرصت طلب را کوتاه نمایند.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۵

  1. علی

    ۶ شهریور ۱۳۹۲ ۳:۱۱ ب٫ظ

    همه بگید آمین

  2. سجاد

    ۶ شهریور ۱۳۹۲ ۸:۱۷ ب٫ظ

    آآآآآآآآآآآآمین

  3. يوسف

    ۶ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

    آمین

  4. Amir

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۱:۱۰ ق٫ظ

    Che tori Mishe namayandegi apple ro greft ?

    • iAlireza

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ ۳:۵۹ ق٫ظ

      فعلا اپل نمایندگی نمیده و اگر بخواد روزی این کار رو بکنه خودش وارد بازار میشه نه توسط واسطه

دیدگاه خود را ارسال کنید.