iWork for iCloud برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفت

اپل در کنفرانس WWDC 2013 از سیستم جدید iWork for iCloud رونمایی کرد. همچنین بعد از کنفرانس بررسی این سیستم در انجمن قرار گرفت. چند هفته بعد تعدادی دعوتنامه به برنامه نویسانی که اکانت رایگان هم داشتند ارسال شد. حال اپل تصمیم گرفته که با نزدیک شدن به کنفرانس ۱۹ شهریور، این سیستم را برای تمامی کاربران در دسترس قرار دهد. بسیار ساده است، به iCloud.com وارد شوید و با apple id خود لاگین کنید، حال تمام برنامه های iwork را برروی این وبسایت به صورت آنلاین در اختیار دارید.

شما می توانید به وسیله Pages , Number , Keynote فایل های خود را ویرایش کنید و در فضای icloud هم ذخیره کنید. تمام فایل ها برروی دستگاه های ios و mac هم منتقل می شود و می توانید فایل را برروی هر دستگاه دیگر خود باز کنید و یا حتی برروی یک کامپیوتر دیگه که می تواند ویندوزی هم باشد فایل را تحت وب ویرایش کنید.

نرم افزار های جدید در iCloud در کنار Mail, Contacts, Calendar, Notes, Reminders و Find my iPhone قرار گرفته است. قسمت بتا سایت iCloud هم طی هفته گذشته ظاهری جدید براساس ios 7 به خود گرفته است.

اپل در wwdc اعلام کرد که تا پایان سال این سیستم به حالت نسخه پایدار در می آید. همچنین احتمال رایگان شدن نرم افزار های سری iwork وجود دارد

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.