سری جدید MacBook Pro در ماه سپتامبر از راه می رسد

طبق گزارش سایت ژاپنی Macotakara اپل قصد دارد نسل بعدی MacBook Pro را با پردازنده های جدید Haswell اینتل در ماه سپتامبر راهی بازار کند. اپل هم اکنون از این نسل جدید پردازشگر های اینتل در مک بوک ایر ۲۰۱۳ استفاده کرده که عمر باتری را بسیار افزایش داده است. طبق گزارشات ساخت دستگاه های جدید آغاز شده و برای تحویل به مشتری در ماه سپتامبر آماده می باشد.

هنوز معلوم نیست که این آپدیت تنها برای MacBook Pro های رتینا می باشد یا MacBook Pro های معمولی هم آپدیت خواهند شد. شاید دیگر مدل های معمولی تولید نشوند و قیمت مدل های رتینا هم کاهش پیدا کند. در گزارشات قبلی ذکر شده بود که در پاییز شاهد سری جدید MacBook Pro خواهیم بود. البته قبل تر انتظار معرفی در WWDC را داشتیم که این اتفاق نیفتاد. اما حال در اواسط سپتامبر می توانیم شاهد سری جدید این دستگاه باشیم. 

اپل معمولا در هر زمان MacBook Pro را معرفی کرده است و نیازی به کنفرانس نداشته است. اما احتمال اینکه در کنفرانس ۱۹ شهریور که به آیفون مربوط است این سری جدید را ببینیم کم است و شاید هم این دستگاه در ماه اکتبر طی کنفرانس مربوط به آیپد معرفی شود که سال پیش هم این اتفاق افتاد.

اگر در ماه سپتامبر سری جدید را ببینیم اپل برنده بزرگی خواهد شد چون که می تواند برای بازگشایی مدارس فروش خوبی را داشته باشد. هم اکنون فروشگاه های Amazon و Best Buy موجودی کمی از سری کنونی دارند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.