جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران برگزار میشود

جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران برگزار میشود

با سلام و درود خدمت کاربران گرامی انجمن تخصصی‌ آیفون

Firanappfest-brand

در این روز ها که موبایل و اپلیکیشن های آن به نوعی با زندگی ما در هم آمیخته شده اند باید بهای بیشتری به آن ها٬ توسعه‌دهندگان و طراحان رابط کاربری اپلیکیشن ها داد.
بعد از برگزاری موفق اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب در سال گذشته و ارائه موضوعاتی درباره برنامه‌نویسی موبایل در پلتفرم iOS و اندروید، کاربردپذیری، رابط کاربری، درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌های موبایل و … تیم برگزاری این همایش تصمیم گرفته‌اند اولین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب فارسی را برگزار نمایند. این جشنواره به برنامه‌نویسان iOS، اندروید و ویندوزفون کمک خواهد کرد با معرفی و ارسال اپلیکیشن خود به دبیرخانه جشنواره خود را وارد رقابت با طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها کرده و در نهایت بعد از داوری توسط کارشناسان، رای‌های مردمی و رای‌های دیگر توسعه‌دهندگان عنوان بهترین اپلیکیشن سال فارسی را کسب نمایند.

میلاد احرامپوش دبیر این جشنواره درباره نحوه داوری و انتخاب برترین اپلیکیشن ها افزود : 

هدف ما از برگزاری این همایش رشد و توسعه اپلیکیشن‌های فارسی بوده و امیدوارم این رقابت در نهایت به این نتیجه منتهی گردد. اما روند بررسی و داوری بدین صورت است که ما پارامترهای زیر را در هر اپلیکیشن توسط داورانمان که افراد خبره در هر بخش هستند مورد بررسی قرار خواهیم داد : 

  1. رابط کاربری
  2. کاربردپذیری و تجربه کاربری
  3. خلاقیت
  4. محتوا اپ
  5. برنامه نویسی
  6. ایده تجاری

در نهایت ما در هر پلتفرم اپ‌ها را در ۶ مورد فوق توسط داوران مورد بررسی قرار داده و بهترین اپ در هر پلتفرم طبق معیارهای بالا انتخاب خواهند شد. اما توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشنی که در سیستم جشنواره ثبت کرده باشند و مورد تایید دبیرخانه جشنواره قرار گرفته باشد نیز می‌توانند به سایر اپلیکیشن‌ها در مدت داوری امتیاز داده تا بهترین اپلیکیشن‌ها از نظر توسعه‌دهندگان نیز انتخاب گردد. اما ما رای‌های مردمی را نیز در نظر خواهیم داشت تا اپلیکیشن‌های پرطرفداری که کاربران زیادی دارند با دعوت از کاربران خود بتوانند عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن از نظر مردم را کسب نمایند. ضمنا ما بخشی را به عنوان موبایل‌وب برای افراد طراح قرار داده ایم که با ثبت سایت‌های ریسپانسیو و یا موبایل وب خود در این بخش نیز با دیگر افراد طراح رقابت نمایند.

ار برنامه‌نویسان گرامی٬ درخواست میشود با حضور در این جشنواره شانس خود را برای دریافت عنوان بهترین اپلیکیشن سال فارسی امتحان کنند.

راهنمای شرکت در این جشنواره را از اینجا بخوانید!

آخرین مهلت ثبت نرم‌افزار در جشنواره ۱ مهرماه ۱۳۹۲ در نظر گرفته شده است. 

نرم افزار هایی که در زمینه سیستم عامل iOS تا به حال ثبت شده اند

ضمنا افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند به سایت جشنواره به آدرس جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران | خانه مراجعه کرده و یا سوالات خود را به پست‌الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به آدرس Contact@iranappfest.com ارسال نمایند. امیدواریم این اولین تجربه با کمک برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ایرانی به خوبی و موفقیت برگزار گردد.

لینک اطلاع رسانی خبر در پرتال انجمن

وبسایت i-Phone.ir به‌عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره فعالیت خواهد کرد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights