حضور برند های نامی در تبلیغات آیتونز رادیو

حضور برند های نامی در تبلیغات آیتونز رادیو

سرویس استریم موسیقی اپل که بر روی گنجینه غنی آیتونز پایه گذاری شده و شرکت های بزرگی مثل بخش موزیک سونی، اپل را در این راه یاری میدهند، پاییز امسال بصورت عمومی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این سرویس که کارکردی مشابه پاندورا یا اسپوتیفای خواهد داشت برای کاربران iTunes match که مبلغ ۲۴.۹۹ دلار در سال پرداخت می کنند، کاملا بدون تبلیغ خواهد بود، اما برای کاربران عادی، تبلیغات بخش مهمی از این سرویس را به خود اختصاص خواهد داد که نگاه برند های معروف را به خود جلب کرده است. 

fd4b5591bea06e179f222333cea356c0

براساس گزارش ها، تاکنون برند های بزرگی نظیر مک دونالد، پپسی، نیسان، Procter & Gamble و احتمالا دو برند نامدار دیگر که هنوز نامی از آنان منتشر نشده در این سرویس برای ارائه تبلیغات ثبت نام کرده ان و یک قرار داد یکساله با اپل بسته اند. تبلیغات در این سرویس هر پانزده دقیقه یکبار پخش خواهد شد، تبلیغات بصورت صوتی و تصویری خواهد بود، اما تبلیغات تصویری تنها زمانی به نمایش در خواهند آمد که کاربران به صفحه دیوایس هایشان نگاه می کنند و به نوعی باید گفت زمانی که صفحه دیوایس ها روشن است.، و البته اولیت پخش تبلیغات در کدام دیوایس، توسط خود برند ها تعیین خواهد شد. البته هزینه ها نیز برای دیوایس ها متفاوت است، به طور مثال آیفون و آیپاد ارزان ترین دیوایس ها برای تبلیغات هستند ( با توجه به اندازه صفحه نمایش ) و اپل تی وی گران ترین دیوایس خواهد بود. 

سرویس استریم موسیقی آیتونز رادیو در کنفرانس wwdc 2013 رونمایی شد و انتظار میرود در کنفرانس اپل در دهم سپتامبر در دسترس کاربران قرار گیرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.