تصاویر دکمه های بدنه آیفون ارزان قیمت یا ۵c

تصاویر دکمه های بدنه آیفون ارزان قیمت یا ۵c


سانی دیکسون یک نویسنده استرالیایی عکسهایی را در وبسایتش به اشتراک گذاشته است که ادعا میکند منسوب به آیفون ارزان قیمت یا ۵C میباشد، و تصاویر مربوطه متعلق به دکمه های ولوم و با رنگهای متفاوت مانند قرمز و آبی قابل نمایان است و این نشان دهنده این است که بر اساس رنگ بدنه آیفونها، این دکمه ها مطابق با آنها تغییر میکند.

6306eb74ddcd84b44432884cc06b1b54

دکمه ها به شکل قرص و برجسته طراحی شده اند، که بر خلاف دکمه های دایره ای آیفون ۵ میباشند، و منطبق با تصاویر منتشر شده بدنه آیفون در ماه ژوئن بود. بر اساس این تصاویر و نقشه های دیگر که قبلاً منتشر شده بود، میتوان نتیجه گرفت که بر اساس دکمه های ولوم، طراحی نهایی آیفون به چه شکلی ساخته خواهد شد. این در حالی است که تصاویر و فیلم هایی که اخیراً به بیرون درز کرده بود نشان میداد که بدنه دستگاه، فاقد محلی برای دکمه های برجسته میباشد. علاوه بر این میتوان گفت که آیفون ارزان قیمت ۵C دارای پوسته ای ازجنس پلی کربنات، لبه های منحنی و کمی ضخیم تر میباشد.

در این هفته خبر رونمایی از آیفون نسل بعدی موسوم به ۵S در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر شد، اما معلوم نیست که در آن تاریخ آیفون ۵C یا ارزان قیمت معرفی گردد.

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.