آیپد نسل پنجم و آیپد مینی رتینا با هم از راه می رسند

آیپد نسل پنجم و آیپد مینی رتینا با هم از راه می رسند

نقطه پرگار تمامی اخبار مهم تکنولوژی این روز ها برای اپل می چرخد، شایعات زیادی در روز های گذشته پیرامون معرفی نسل بعد آیفون شنیدیم،نخست با چالش های مهندسی اپل در ساخت آیفون ۵s بیشتر آشنا شدیم، متوجه شدیم که اپل چگونه با اضافه کردن یک لایه یاقوت کبود بر روی دکمه home تصمیم دارد که از سنسور اثر انگشت محافظت کنم، و بررسی ها نشانمان داد که استفاده از سنسور اثر انگشت می تواند تولید اپل را کاهش دهد و در آخر تیر خلاص فلاش دوگانه برای دوربین آیفون، بر روی پیکر بی کیفیت آندرویدی ها زده شد، اما بیایید برای لحظاتی آیفون رو کنار بزنیم و از آیپد خبر بگیریم.
صبح امروز در گزارشی بلومبرگ منتشر کرد، این منبع خبری با اطمینان از منابع خود اعلام کرد که در سه ماهه پایان سال میلادی، آیپد ۵ با ظاهری به مانند آیپد مینی بزرگ شده و نسل دوم آیپد همراه با صفحه رتینا منتشر می شود. 

 

fd618214db1a2476661a3bb613fb3bdb

 

براساس گزارش بلومبرگ:

 

براساس منابعی معتبر که با این پروژه از نزدیک آشنایی دارند، اپل برنامه ای برای معرفی نسل پنجم آیپد با طراحی شبیه به آیپد مینی و سبک تر و نازک تر از نسل چهارم دارد. اپل می خواهد با ارائه این نسل بازار تبلت را بار دیگر به سمت خود بکشاند

 

براساس منابع ناشناسی که بر روی پروژه محرمانه اپل پیرامون آیپد مینی مشغول به کار هستند، اپل در کنار آیپد نسل پنجم،. نسل دوم آیپد مینی بهمراه صفحه رتینا را منتشر خواهد کرد، آیپد مینی در ظاهر با تغییراتی خاصی روبرو نخواهد شد

به گفته بلومبرگ، منابع این شرکت اعتقاد دارند که نسل های بعدی آیپد در سه ماهه پایانی سال در طی کنفرانس رونمایی خواهند شد. بنابراین از سپتامبر تا پایان سال، لحظاتی داغی برای هوادارام اپل خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.