تمرکز ۹۵ درصد برنامه نویسان بر ios 7

تمرکز ۹۵ درصد برنامه نویسان بر ios 7

ios 7 در کنفرانس جهانی توسعه دهنگان یا همان WWDC 2013 معرفی شد٬ با تمام نفد هایی که به ios 7 می رود٬ بدون شک این نسخه از ios ٬ مهمترین و بزرگترین آپدیت از زمان عرضه نخستین آیفون بوده است و به احتمال فراوان خواهد توانست به خودی خود٬ خریداران جدید زیادی را راهی فروشگاه های اپل کند٬ اما بهتر است به آن سوی ماجرا نیز نگاهی کنیم که واکنش برنامه نویسان ios نسبت به این آپدیت چگونه است٬ براساس یک نظر سنجی از برنامه نویسانی که سازنده اپلیکیشن های پرطرفدار هستند٬ نشان می دهد که ۹۵ درصد از آنان بر روی اپلیکیشن های خود برای هماهنگی با ۷ ios کار می کنند٬ و از این ۹۵ درصد٬ ۵۲ درصد آنان گفته اند که آپدیتی برای اپلیکیشن هایشان منتشر خواهند کرد که برای نصب ٬ نیازمند داشتن ios 7 با بالا خواهد بود. 
 
 
این نظر سنجی توسط برنامه نویس اپلیکیشن معروف Twitterrific آقای Craig Hockenberry از ۵۷۵ برنامه نویس نامدار ios تهیه شده است٬ کریگ بعد از این نظر سنجی نتیجه آن را خیره کننده دانسته است و دلیل آنرا طراحی پویا و مجرک ios 7 می داند. او اضافه می کند که این استقبال برنامه نویسان کاملا بیشتر از نسخه های قبلی ios است زیرا آنان می خواهند با طراحی جدید ios 7 هماهنگ شوند و در مورد آن ۵۲ درصد٬ کریگ می گوید وقتی اپلیکیشنی برای ios 7 طراحی و هماهنگ شود٬ به سختی می توان تصور کرد که این اپلیکیشن با طرحی جدید خود٬ بر روی نسخه های قدیمی ios به خوبی هماهنگ شود٬ بنابراین به همین دلیل است که ۵۲ درصد برنامه نویسان می گویند نسخه آینده اپلیکیشن هایشان بر روی نسخه های قبل از ios 7 کار نخواهد کرد. 

Craig Hockenberry بصورت کلی می گوید که اگر شما از اپلیکیشن های خود استفاده زیادی می کنید٬ این می تواند یک خبر فوق العاده برای شما باشد٬ زیرا اکثر اپلیکیشن های پرطرفدار لباس جدید و زیبایی را در پاییز امسال به تن می کنند اما اگر شما کاربر دیوایس های قدیمی هستید که توانایی آپدیت به ios 7 را ندارید٬ شاید دیگر زمان آن رسیده که به فکر آپگرید دیوایس خود باشید. در نهایت کریگ با استناد بر نتیجه این نظر سنجی به کاربران ios توصیه می کند که در سریعترین حالت پس از عرضه ios 7 در پاییز امسال٬ به این نسخه آپدیت کنند.

 
 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. آرين

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۷:۲۱ ب٫ظ

    سلام.من الان iOS 6.1.3 روی آیپدم دارم و احساس میکنم مشکلاتی داره یعنی. نیاز به ریستور داره تا درست شه.اگه آپدیت iOS 7 بیاد و من از طریق OTA آپدیت کنم اون ایرادات نرم افزاری همچنان باقی میمونند؟

    • i-Phone.ir Team

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱:۵۷ ب٫ظ

      بله چون فایل هاتون سر جاشونه پس مشکلات باقی می مونه

  2. علیرضا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ۹:۰۲ ق٫ظ

    با این همه اتفاقاتی که برای ios7 پیش اومده و همچنین سرویس هایی که قلا توسط هکر ها با سایدیا روی ios نصب می شد و الان پیش فرض ios7 شده ، احتمال اینکه اپل بلوتوث سایدیا رو که پولیه و تقریبا توی کشور های جهان سوم یا بهتر بگیم بین گوشی های دیگه عامل ارتباطه رئ هم به صورت پیش فرض بزاره چقدره …. آخه کار خاصی به نظرم نداره جز یک برنامه یا یک تنظیم خاص ….تغییر سخت افزاری که نیاز نداره بده …. اینطوری خیلی از کاربران حد اقل فقدان این خاصیت رو حس نمی کنن….البته با اینکه اینفرارد تقریبا بین گوشی های نسل جدید منسوخ شده هست ولی فکر کنم دوباره برگرده به گوشی چون آپشن هایی مثل کنترل تلویریون یا کلا کنترل از راه دور نیاز به این تکنولوژی داره …البته اگه تغییری توی صنعت فعلی این این نوع لوازم ایجاد نشه …..
    با این تفاسیر … منتظر بلوتوث پیش فرض باشیم یا نه 😀

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights