آیپد مینی بعدی با پردازشگر A6 عرضه خواهد شد

طبق نسخه بتا ۴ از iOS 7 که شب دوشنبه عرضه شد، اپل در حال آزمایش یک آیپد مینی جدید با پردازشگر A6 و بدون صفحه نمایش رتینا می باشد. این اطلاعات داخل یکی از فایل های سیستمی iOS 7 پیدا شده که دستگاه های پشتیبانی شده را نشان می دهد. پردازشگر A6 می تواند یک رشد فوق العاده باری آیپد مینی باشد.

طبق این اطلاعات اپل در حال آزمایش iPad2,8 iPad 2,9 iPad 2,10 می باشد که کد های داخلی آن ها هم J75, J76 و J77 است. این مدل ها یعنی یک مدل wifi و دو مدل با پشتیبانی از سیم کارت، مانند آیپد مینی کنونی.

در مورد سخت افزار این دستگاه ها پردازشگر s5l8950x داخل آن ها خواهد بود که در واقع کد پردازشگر A6 – که هم اکنون iPhone 5 را پشتیبانی می کند – می باشد.

مدل های کنونی آیپد مینی iPad 2,5 iPad 2,6 iPad 2,7 می باشند. طبق گفته ی منبع هیچ کدی با عنوان @۲x در مورد این دستگاه به کار نرفته که نشانی از صفحه نمایش رتینا موجود باشد. اما چنین کدهایی برای آیفون ۵ و آیپد نسل چهارم که صفحه رتینا دارند موجود است. 

طبق پیش بینی های قبلی اپل امسال یک آیپد مینی بهبود یافته بدون صفحه نمایش رتینا را عرضه خواهد کرد که طبق این کد ها، این احتمال قوت می گیرد. احتمالا در ماه مارچ یا آگوست ۲۰۱۴ شاهد آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا خواهیم بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights