تایید عرضه آیفون ارزان قیمت از سوی تولیدکننده اپل

طبق گزارش کاری که یکی از تولید کنندگان اپل – Pegatron – منتشر کرده، خبر ساخت آیفون ارزان قیمت با بدنه پلاستیکی تایید شده است. در مقدمه این گزارش آمده است:

شرکت ما خط تولید آیفون ۴، آیفون ۴ اس، آیفون ۵ و یک آیفون ارزان قیمت پلاستیکی را بر عهده دارد.

در صفحه ۲۷ این گزارش نوشته شده است که:

کار این روزهای شرکت تهیه نوار پلاستیکی است که از پشت بدنه آیفون پلاستیکی محافظت کند تا در خط تولید دچار خط و خش نشوند. این آیفون جدید هنوز وارد خط تولید عمده نشده است. هم اکنون کار به صورت آهسته و با دقت صورت می گیرد.

با اینکه تا حالا تعداد زیادی تصویر و ویدئو مربوط به این دستگاه دیده ایم، اما همیشه این امکان وجود دارد که تمامی آن ها تقلبی بوده باشند. تهیه چنین قاب هایی کار سختی نیست و هرکسی می تواند آن ها را تهیه کند. اما این گزارش وجود چنین دستگاهی را تایید می کند و شرکت Pegatron از قدیمی ترین تولیدکنندگان اپل است و این حرف کاملا تایید شده می باشد. عبارت “بدنه پلاستیکی آیفون” در این گزارش اشاره مستقیمی به یک دستگاه جدید دارد که نشان از یک دستگاه جدید است و شاید نام آن هم iPhone 5C باشد.

رئیس این شرکت ماه گذشته هم گفته بود که یک آیفون میان رده – ارزان قیمت در راه است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. MSZ3000

    ۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۱۴ ب٫ظ

    به نظر من واقعا آیفون پلاستیکی ، میان رده یا ارزان قیمت خواهد آمد !
    و باز به نظر من علتش :
    علت اصلیش اینکه اپل بتونه مشتری بیشتری رو جذب خودش بکنه و بهتره بگم مشتری هایی که به علت گرونی بدون قاعده و منطق اپل ( البته از نظر خودشون ) و همچنین ارزان تر بودن محصولات دیگر کمپانی ها از اپل رو برگردونده بودن و به آندروید و دیگر سیستم عامل ها از جمله ویندوز فون رو آورده بودن ، به سمت خودش بکشونه !
    خوب همه می دونیم که اپل گران قیمت ترین برند دنیاست !
    شاید خیلی ها مخالف این حرف باشند ولی واسه گوشی موبایل که واقعا هست !
    اگر می بینید بضی برند ها از جمله سامسونگ و یا اچ تی سی محصولاتشون تو کشور ما تاکید می کنم فقط تو کشور ما بعضی اوقات گرون تر میشه ! باید بدونید که این اتفاق فقط تو کشور ما می افته ! و علتش هم بی خیال واقعا نمیشه اینجا گفت ! یعنی جاش نیست توی این بلاگ در موردش صحبت کرد !
    خلاصه که ،
    برای مثال یه جوون جوگیر مثل من یا یه فرد بالغ و شاغل می خواد یه تلفن هوشمند بخره !
    میره تو بازار و اگر و فقط اگر جزو خوشه های هفتم هشتم جامعه باشه آیفون می خره ! وگرنه همون طور که بهتر می دوند قطعا یه تلفن آندرویدی می خره !
    دلیلش و تنها علتش قیمت بالای آیفونه !
    خوب اینم علت داره ، اپل به دلیل داشتن کیفیت بالای ساخت محصولاتش کلا گران هستند !
    حالا اپل میاد یه گوشی میان رده تولید می کنه و دیگه پولی بابت کیفیت ساخت آنچانی هم لازم نیست پرداخت بشه !
    اینطوری سهم بسیار بیشتری از بازار رو نصیب خودش می کنه !
    تصور کنید بتونید با ۱ میلیون تومان اپل آیفون دستتون بگیرید و از آی او اس لذت ببرین !
    اینطوری کشور های جهان سوم و اون قشری که خوسه های اول دومم
    هستند می تونن آیفون بخرن و حاضرن بجای ۲ میلیون ۱ میلیون هزینه کنند !
    همچنین توی مصرف های صنعتی و خانگی که نیاز به یک گوشی در حدی که فقط آی او اس رو اجرا کنه و اصلا کیفیت ساخت مهم نباشه باز هم اپل سهم بازار رو ازان خودش می کنه !
    در کل از ما گفتن ! من اصلا کار ندارم که همچین اتفاقی می افته یا نه ولی در کل تولید آیفونی میان رده مزایای بسیار بیشتری نسبت به معایبی از جمله خرابی نام اپل و یا پیشی گرفتن رقبا به همراه خواهد داشت !

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights