اپل در حال تست صفحه نمایش های بزرگتر برای آیفون ها و آیپد های بعدی

اپل در حال تست صفحه نمایش های بزرگتر برای آیفون ها و آیپد های بعدی

طبق گزارش Wall Street Journal اپل در حال تست صفحه نمایش های بزرگتری برای آیفون ها و آیپد های آینده می باشد.

در ماه های گذشته، اپل درخواست نمونه هایی از آیفونی با صفحه نمایشی بزرگتر از ۴ اینچ کرده است و همچنین یک صفحه نمایش بزرگتر برای تبلت را در لیست خود قرار است که تقریبا ۱۳ اینچ می باشد. در حال حاظر آیفون ۵ صفحه نمایش ۴ اینچی دارد، آیپد صفحه نمایش ۹.۷ اینچی و آیپد مینی صفحه نمایش ۷.۹ اینچی.

گزارش هایی برای آیفون بزرگتر جدید نیستند و پیش از این خبر هایی از یک آیفون ۵.۷ اینچی به گوش رسیده بود و احتمالا اپل در حال آزمایش آن ها می باشد.

اما تنها گزارش پیش از این برای آیپد بزرگتر، مربوط به گزارش iPad Maxi بوده که به یک آیپد ۱۲.۹ اینچی اشاره داشته است.

آیپد بزرگتر که احتمالا iPad Maxi نام خواهد داشت در سه ماهه اول ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد و بازار کتاب های هوشمند الکترونیکی را هدف خواهد گرفت.

قبلا گزارش iPad Maxi منتشر شده بود و حال Wall Street Journal به قاطعیت می گوید اپل در حال تست آیپدی با صفحه نمایش حدودا ۱۳ اینچ باشد. این روزنامه گفته ممکن است هیچ وقت این طرح ها وارد بازار نشوند.

در حال حاظر منتظر آیپد جدیدی هستیم که طی ماه های آینده عرضه خواهد شد و صفحه نمایش آن همان ۹.۷ اینچ سابق خواهد بود و البته طراحی جدید باریک تر و سبک تر را هم خواهد داشت.

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. سجاد

    ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲:۵۲ ب٫ظ

    یعنی اپل با آیپد ۱۳ اینچی می خواد بازار کتاب های الکترونیکی رو هدف بگیره؟!! این که خیلی خنده دار به نظر میاد!. الان آیپد مینی برای مطالعه خیلی مناسب تر از آیپد معمولی هست. چون با یک دست میشه گرفتش به راحتی. ایران رو نمیدونم ولی تو اروپا و آمریکا بیشترین مطالعه برای زمان هایی هست که مردم تو راه هستند. مثلا مترو. کسی که توی مترو ایستاده و بخواد یه آیپد معمولی رو با دو دست بگیره قطعا اگه خودش زمین نخوره، بقیه رو زمین میزنه!.
    اگر دقت کنید تمام ebook ریدرهای حرفه ای سایزهای کوچیک دارند.
    این تحلیل خیلی عجیبه

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights