احتمال تاخیر در عرضه iPhone 5S

خبرگزاری Bloomberg طبق گزارش امروز خود اعلام کرده که به احتمال زیاد مراسم معرفی نسل بعدی آیفون دارای تاخیر خواهد بود. دلیل این تاخیر افزایش اندازه صفحه نمایش از ۴ اینچ به ۴.۳ اینچ ذکر شده است. همچنین گفته شده طی ژانویه ۲۰۱۴ آیفونی با صفحه نمایش ۴.۸ اینچ هم خواهیم دید. 

متن گزارش:

شرکت اپل معرفی iPhone 5S را به عقب می اندازد تا اندازه صفحه نمایش را ۰.۳ اینچ افزایش دهد. اپل پیش از این، ماه سپتامبر و اکتبر را برای عرضه این دستگاه انتخاب کرده بوده است.

 

در گزارش های دیگر قید شده دلیل تاخیر کمبود قطعات سنسور اثرانگشت و بدنه های رنگی می باشد. منابع قابل اطمینان دیگری هم ذکر کردند که تولید iPhone 5S با همان صفحه نمایش ۴ اینچی آغاز شده است.

اما در کنار تمام این ها اپل تنها شرکتی است که مراسم معرفی محصولات خود را با دقت انجام می دهد و تا زمانی که تمام تست ها را انجام ندهد، محصولی را معرفی نخواهد کرد. این ایده که محصولی تولیدش آغاز شود و سپس شرکت اعلام کند که صبر کنید، شاید ما باید اندازه صفحه نمایش را تغییر دهیم کمی عجیب به نظر می رسد. در هر صورت باید صبر کرد و دید که اپل چه در سر دارد و آیا اندازه صفحه نمایش آیفون را تنها ۱ سال بعد از تغییر قبلی افزایش می دهد یا خیر.

منبع خبر: ۹to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights