آیپد مینی ارتقا یافته در راه است

طبق گزارش امروز Digitimes اپل قصد دارد یک آیپد مینی با مشخصات ارتقا یافته را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کند. شاید عجیب باشد اما یک آیپد مینی سبک تر، نازک تر و با سخت افزار قوی تر برای نیمه دوم ۲۰۱۳ هدف گرفته شده است. تغییر اندازه آیپد مینی چندان نیست اما بهبود پردازشگر امری مهم برای اپل است، همچنین این احتمال وجود دارد که آیپد مینی یک کاهش قیمت ۳۰ دلاری داشته باشد که تغییر بسیار مهمی خواهد بود.

طبق این گزارش آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا امسال از راه نمی رسد و در اوایل سال ۲۰۱۴ – احتمالا مارچ – معرفی خواهد شد و همچنین تولید چنین دستگاهی از پایان سال ۲۰۱۳ آغاز می شود. اپل در حال کار برای یک طراحی بی نظیر برای آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا می باشد که هیچ گونه حاشیه ای از چپ و راست نخواهد داشت. پیشتر ذکر شده که اپل برای افزودن صفحه نمایش رتینا نیاز به پردازشگر گرافیکی و باتری بهتری دارد، همان کاری که برای آیپد نسل سوم کرد.

اما چه بر سر آیپد ۹.۷ اینچی خواهد آمد؟ قرار است تولید نسل پنجم آیپد با طراحی شبیه به آیپد مینی از همین ماه میلادی آغاز شود و تا ماه سپتامبر تولیدات به ۲ تا ۳ میلیون دستگاه برسد. طبق پیش بینی در ماه اکتبر تولید این دستگاه رشد ۲۵-۳۰ درصدی خواهد داشت تا به دست کاربران برسد. آیپد نسل پنجم قرار است وزنی معادل آیپد مینی داشته باشد و بسیار باریک شود.

منبع خبر: ۹to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights