عرضه آیپد نسل پنجم در ماه سپتامبر

عرضه آیپد نسل پنجم در ماه سپتامبر

ipad_5_mini_ciccarese-800x600

 

بر اساس شایعات جدید، اپل در حال برنامه ربزی برای رونمایی و عرضه آیپد نسل پنجم در ماه سپتامبر میباشد. و از طرف دیگر نسل دوم آیپد مینی، شاید به دلیل استفاده از صفحه نمایش رتینا با تاخیر بیشتری معرفی گردد.
DigiTimes در جزییات دقیق خبر، به نقل از گزارش امروز یک منبع تایوانی اعلام کرده است که: برنامه ریزی عرضه آیپد ۹,۷ اینچی نسل پنجم با بدنه ای نازک، برای ماه سپتامبر، از سوی اپل تدارک دیده شده است. 
به نقل از این گزارش، برخی از ویژگیهای جدید آیپد نسل بعدی شامل: بدنه نازکتر، استفاده ۱ لایه LED در صفحه نمایش به جای ۲لایه که در نسل های پیشین شاهد بودیم، و همچنین باتری بهینه سازی شده، اشاره کرد.
درحالیکه شایعه عرضه آیپد ۹،۷ اینچی در ماه سپتامبر قوت گرفته است، اما نسل دوم از آیپد مینی ممکن است به جهت استفاده برخی ویژگیها مثل صفحه نمایش رتینا، کمی با تاخیر معرفی گردد، که اگر این شایعه استفاده صفحه نمایش رتینا واقعاً صحت داشته باشد، حداقل تا قبل از ۳ماهه چهارم سال جاری خبری از آیپد مینی ۲ نخواهد بود. اما از سوی دیگر بنا به گزارشات، اپل فشار بیشتری را به ساخت قابهای نازکتر آیپد مینی نسبت به آیپد ۹،۷ اینچی، به تامین کنندگان وارد آورده است.
اپل در سال گذشته، اولین نسل آیپد مینی و آیپد نسل چهارم را در ماه اکتبر معرفی کرد. آیپد چهارم تقریباً یک بروزرسانی مختصری بود، که تنها شش ماه قبل از آن، آیپد نسل سوم با صفحه نمایش رتینا معرفی شده بود.
انتظار میرود آیپد نسل پنجم که برای رونمایی از آن در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است، طراحی شبیه آیپد مینی با لبه هایی گرد و بدنه ای نازکتر داشته باشد. و همین بدنه باریکتر با عث کاهش وزن آن نیز خواهد شد، همانگونه که Ming-Chi Kuo یکی از تحلیلگران KGI قبلاً گفته بود که این دستگاه ۲۵ درصد سبکتر خواهد بود.

 

منبع خبر:

AppleInsider

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights