طراح معروف مد به استخدام اپل در آمد

برای سالها در کنفرانس های اپل٬ استیو جابز فقید زمان خاصی را برای صحبت پیرامون مسیر اشتباه دنیای تکنولوژی کنار می گذاشت. مسیری که هم مسیر هنر آزاد نبود . استیو جابز همیشه اعتقاد داشت که هنر آزاد لازمه نو آوری می باشد . استیو جابز بارها و بارها تکرار کرد که DNA اپل می گوید که تکنولوژی تنها ٬ کافی نیست و اپل و محصولاتش با هنر آزاد و علوم انسانی همراه هستند. Vivek Wadhwa محقق و استاد دانشگاه های برکلی و هاروارد در این زمینه می گوید که بسیاری فکر می کنند که همه مهندسانی که تسلط بر روند کاری اپل دارند یا در زمینه ریاضیات سر رشته دارند یا علوم مهندسی ٬ اما در واقع این تفکر اشتباه است . او در تحقیقاتش می گوید که بسیاری از افراد اصلی اپل در رشته های هنر یا علوم انسانی تحصیل کرده اند و سر رشته داند . استخدام این افراد به طور مستقیم زیر نظر استیو جابز انجام میشد. 

Wadhwa در ادامه می گوید که اگر شما فکر می کنید کارآفرینی نه به عنوان یک شغل ٬ بلکه به عنوان یک هنر شناخته می شود پس تلفیق هنر و تکنولوژی منطقی به نظر می رسد .

با این مقدمه کوتاه٬ با ارائه این خبر خواهیم گفت که پس از استیو جابز٬ تیم کوک راه او را ادامه داده است. براساس گزارشی از بلومبرگ٬ اپل مدیر و طراح معروف مد آقای Paul Deneve برای فعالیت بر روی یک پروژه خاص زیر نظر مستقیم تیم کوک استخدام کرده است. او که رئیس برند لوکس Saint Laurent در فرانسه که به نام YSL نیز شناخته می شود بود٬ راه خود را به اپل تغییر داده است. 
نخست حدس و گمان ها این بود که استخدام این طراح مد و دیزاین برای مدیریت طراحی فروشگاه های اپل در سراسر دنیا بود. همانطور که می دانیم٬ مدیر فروشگاه اپل آقای John Browett سال پیش از کار برکنار شد٬ اما به نظر دلیل استخدام آقای Paul Deneve چیزی خاص تر طراحی فروشگاه های اپل است. براساس اخباری که در گذشته داشتیم٬ اپل بر روی کامپیوتر های پوشیدنی٬ بخصوص یک ساعت هوشمند در حال کار است. پس بعید به نظر نمی رسد که طراح مد معروف٬ برای کار بر روی ساعت هوشمند اپل٬ به استخدام اپل در آمده است. اپل در روز های گذشته٬ نام برند تجاری iWatch را در چندین و چند کشور جهان را به ثبت رساند که این به خودی خود به این معنی است که باید در انتظار یک ساعت هوشمند٬ با طراحی فوق العاده از اپل باشیم. 

 
 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.