P0isxninja: پروژه ای فراتر از جیلبریک در راه است

P0isxninja: پروژه ای فراتر از جیلبریک در راه است

 

5580_1210363504519_1391687877_606562_1711258_n

 

Joshua Hill, هکر معروف سیستم عامل IOS, که با نام P0isxninja شناخته میشود، در صفحه شخصی توییتر خود با یادداشتی تحت عنوان: با “چیزهای شگفت انگیزی” به زودی خواهیم آمد، ذهن ها را به خود مشغول کرده است. آخرین جزئیات مربوط به پروژه این فرد هنوز به بیرون درز نکرده است، اما او میگوید “ایده ای بزرگتر از جیلبریک است”. به نظر شما چه ایده بزرگ و شگفت انگیزی برای IOS بعدی در راه است؟ ما حدس میزنیم شاید نصب توییک ها و نرم افزارهای غیر مجاز بدون نیاز به جیلبریک باشد، اما از انجاییکه هنوز نمیدانیم در پشت پرده این پروژه چه چیزی نهفته است، بسیار مشتاق هستیم تا با آن روبرو شویم.

Joshua یا همان P0isxninja، یکی از افراد اصلی تیم توسعه دهنده Chronic میباشد، که در تاریخچه جیلبریک های IOS بسیار تاثیرگذار بوده است. او از ماه آگوست از تیم مذکور جدا شده و به صورت شخصی بر روی پروژه هایش تمرکز دارد.

این هکر قبلاً در ماه مارس، از آینده جیلبریک IOS 7 در صفحه شخصی توییتر خود تحت عنوان ” به نظر میرسد جیلبریک نسخه بعدی توسط بنده به طور کامل ساخته شده است.” اشاره کرده بود، اما با خبر کنونی باید منتظر یک چیزی فراتر از جیلبریک باشیم.

 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.