شایعات بیشتر در مورد iPhone Lite!

شایعات بیشتر در مورد iPhone Lite!

شرکت های تولید لوازم جانبی، با توجه به طرحی که به نظر می رسد متعلق به اپل باشد، اقدام به تولید قاب برای آیفون ارزان قیمت این شرکت نموده اند. در ادامه ظاهر این قاب ها را بررسی می کنیم تا به درکی شهودی از آنچه فعلا Low Cost iPhone نامیده می شود، برسیم.

1

آنچه در بالا مشاهده می نمایید، تصاویری سه بعدی است که توسط یک شرکت ساخته شده است. این اشکال به کمک ردپاهایی خلق شده اند که شرکت مذکور از Apple کسب نموده است. به نظر می رسد از این به بعد آیفون ارزان قیمت را با نام iPhone Lite خواهیم شناخت. در اولین نگاه، لبه های منحنی و بنده ضخیم تر نظرمان را جلب می کند. این دو، با آنچه قبل از این نیز شنیده بودیم همخوانی دارد.

آنهایی که با صنعت لوازم جانبی آشنا هستند قویا معتقدند که تصاویر بالا بسیار نزدیک به حقیقت هستند و نشانی از تلفن همراه ارزان قیمت شرکت محبوب آمریکایی دارند.
تا آنجایی که ما می دانیم، تولیدکنندگان قاب از هم اکنون مشغول تولید لوازم جانبی برای iPhone Lite با توجه به شایعات موجود هستند. همانگونه که در دیاگرام زیر مشاهده می کنید، این عضو جدید خانواده آیفون، همانند نسل ششم، دارای صفحه نمایش ۴ اینچ، دکمه هوم و دوربین جلو برای استفاده در FaceTime می باشد.

2

با توجه به شایعات و صد البته روال چند سال گذشته اپل، طراحی پرچم دار apple که به iPhone 5S موسوم است، همانند محصول سال ۲۰۱۲ است. در این میان آیفون ارزان قیمت کمی پهن تر و بلند تر خواهد بود.

در مورد ضخامت نیز باید گفت که iPhone Lite حدود ۰.۸ میلیمتر ضخیم تر از آیفون نسل هفتم خواهد بود. گوشه های آن نیز منحنی وار خواهند بود که بسیار شبیه iPod classic است.

3

به جز این تفاوت ها، iPhone Lite از نظر طراحی شباهت های زیادی به مدل های دیگر آیفون دارد. در بخش پایینی، ورودی هدفون، Lightning Connector و خروجی اسپیکر قرار دارد. در قسمت بالا، دکمه قفل تعبیه شده و دکمه های کنترل میزان صدا در سمت چپ قرار داده شده اند.

پشت iPhone Lite مجهز به دوربین iSight، میکروفون پشتی و فلش LED است. فلش آیفون ارزان قیمت به صورت تکی است ولی طبق شنیده ها iPhone 5S از یک فلش LED دو گانه برای شفافیت بیشتر بهره می برد.

4

جالب است بدانید تولید لوازم جانبی با توجه به شایعات، به نوعی قمار محسوب می شود. برای مثال، سال ۲۰۱۱ شرکت Hard Candy با توجه conceptهای سه بعدی، استیل قالب بندی شده به ارزش ۵۰ هزار دلار سفارش داد که هیچ گاه مورد استفاده قرار نگرفت.

با این وجود، نمی توان تطبیق شایعات پیرامون low cost iPhone از ابتدا تا کنون را نادیده گرفت.
اطلاعاتی که در این متن بررسی شد تنها در مورد اندازه آیفون ارزان قیمت بود و در مورد مسائل دیگر بحثی نداشت. برای مثال، گفته می شود بدنه این مدل از پلاستیک ساخته شده و دارای رنگ بندی متنوعی است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. BmB

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ۲:۳۶ ب٫ظ

    اینجوری دست همه آیفون میشه که ! D:

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights