امسال منتظر آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا نباشید

امسال منتظر آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا نباشید

ipad-mini-game-small-2

 

بعد از اخبار داغ کنفرانس WWDC 2013, همه منتظر عرضه اکثر آیتم های معرفی شده در کنفرانس میباشند، و شاید به احتمال زیاد این موارد در کنفرانس بعدی پاییز، به همراه نسل بعدی بعضی از سخت افزارها ارایه گردند، و یکی از این سخت افزارها آیپد مینی باشد، با توجه به علاقه نسبی کاربران نسبت به این دستگاه، به کسانیکه منتظر خرید نسل جدید این دستگاه میباشند، باید بگوییم که بر اساس تحقیقات NPD Display Search, احتمالاً نسل جدید آیپد مینی مجهز به صفحه نمایش رتینا نبوده، اما با یک پردازنده قویتر و بدنه باریکتر به بازار می آید.
اینکه آیپد مینی مجهز به رتینا خواهد گشت در ان شکی نیست، اما با توجه به طراحی مجدد آن، ممکن است تولید آن تا اوایل سال ۲۰۱۴ به تاخیر بیفتد، اما فعلاً نسل بعدی این دستگاه فقط باریکتر و قویتر خواهد شد. همچنین با توجه به گزارش روز گذشته NPD, آیپد ۹.۷ اینچی اپل نیز با پردازنده A7 ممکن است در راه باشد.
در ادامه، این منبع تحقیقات می افزاید: آیپد مینی نسل بعد دارای همان رزولوشن قبلی ۱۰۲۴*۷۶۸ با صفحه نمایش ۷.۹ اینچی، بدنه نازکتر، ارتقاء پردازنده از A5 به A6 و سیستم عامل جدید IOS 7 خواهد بود. آیپد مینی کنونی تنها ۰.۲۸ اینچ (۷.۲ میلیمتر) ضخامت، یعنی حدود ۰.۲ اینچ نازکتر از آیفون ۵ میباشد.
و در حال حاضر خبر بد اینکه، با توجه به خبر Citi Research در هفته گذشته، تولید آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا, همراه رزولوشن (۲۰۴۸*۱۵۳۶) QVGA و IOS 7, تا اوایل سال ۲۰۱۴ به تعویق خواهد افتاد.
همچنین IHS iSuppli در هفته گذشته از تولید صفحه نمایش هایش در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد، و این تولید کننده صفحه نمایش با احتیاط یادآور شد که یک یا دو چهارم از آنها توسط اپل استفاده خواهد شد.
پیش بینی میشود، آیپدهای جدید اپل در سال ۲۰۱۳، ترکیبی از ۶۰ درصد آیپد مینی و ۴۰ درصد آیپد ۹.۷ اینچ خواهد بود.

 

منبع خبر:

CNet-News

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.