طرفداران مک پرو، منتظر یک دستگاه جدید و متفاوت باشند

طرفداران مک پرو، منتظر یک دستگاه جدید و متفاوت باشند

یکی از محصولات خاص و پرطرفدار شرکت اپل مک پرو میباشد، یک کامپبوتر با ظاهری زیبا و آراسته که به همان اندازه توانایی های بالایی را در باطن خود جای داده است، طرفداران خاص، بویژه در صنعت موسیقی در این ایام گله مند از اینکه تغییراتی را طی این سالها در این محصول ندیده اند، میباشند. اما باید این امید را به طرفداران ویژه این کامپیوتر بدهیم که بر اساس صحبتهای مدیر محصولات مک پرو، رونمایی از نسل جدید مک پرو در کنفرانس هفته آینده به شدت قوت گرفته است، و بعد از این انتظار نسبتاً طولانی با یک دستگاهی واقعاً متفاوت روبرو خواهیم بود.

 

mac_pro_2010_side_top_half

 

بر اساس یادداشتهای انجمن RedUser.net، با صحبتهایی که با Douglas Brooks مدیر محصولات مک پرو صورت گرفته، این شخص در خصوص نبود یک کامپیوتر حرفه ای ایستاده (Tower) در این چند سال با تیم کوک صحبت نموده و دغدغه های خود را ابراز داشته است. و اکنون از عرضه سری جدید مک پرو در سال جاری خبر داده است.از مشخصات دقیق این محصول غول پیکر چیزی به بیرون درز نکرده است اما او به طرفداران مک، این امید را داده است که این محصول ارزش صبر کردن را دارد و مطمئن باشید که چیز متفاوتی را خواهید دید.
با صحبتهای تلفنی با Douglas Brooks و یادداشتهای مندرج در فیسبوک، میتوان به این نتیجه رسید که نسل جدید مک پرو مجهز به حافظه های بالاتر و دو پردازنده گرافیکی پرقدرت خواهد بود، پورتهای تاندربولت (Thunderbolt) در این دستگاه به صورت ویژه پشتیبانی شده و از پورت Firewire و همچنین درایو نوری خبری نیست.
در اواسط سال ۲۰۱۲ یک بروزرسانی مختصر در این محصول ایجاد شد، که تیم کوک تایید کرد که ویژگیهای جدید در سال ۲۰۱۳ در راه خواهند بود. همچنین شایع است که نسل جدید مک پرو برای اولین بار در طول این سالها، در امریکا ساخته خواهد شد.

 

منبع خبر:

macrumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. Arian

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ ۷:۵۷ ق٫ظ

    میشه رو این کامپیوتر ویندوز نصب کرد؟

    • iAlireza

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ۹:۲۵ ب٫ظ

      بله

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights