توقف آپدیتهای آزمایشی os x 10.8.4 برای انتشار نسخه نهایی

توقف آپدیتهای آزمایشی os x 10.8.4 برای انتشار نسخه نهایی

13.05.31-Seed-Close

اپل، پس از کش و قوسهای فراوان، در روز جمعه به توسعه دهندگان یادآور شد که نسخه بروزرسانی OS X 10.8.4 در این هفته بسته خواهد شد و متعاقباً نسخه نهایی برای پاره ای از تعمیرات بستر نرم افزار، منتشر خواهد شد. 
افراد بسیاری، بویژه توسعه دهندگان معتقد هستند نسخه OS X 10.8.4 به صورت عمومی در تاریخ ۱۰ ژوئن در کنفرانس توسعه دهندگان اپل رونمایی خواهد شد.
در یادداشت روز جمعه اپل، که همراه با تشکر فراوان از افرادی که در تست این پروسه، اپل را همراهی کرده اند، بوده است، هفته جاری را برای برنامه ریزی به جهت تعمیرات نهایی بستر نسخه نهایی ۱۰.۸.۴ مکینتاش در نظر گرفته است و پروژه توسعه نسخه بعدی یا نسل بعدی OS X  را با این اطلاعیه به پایان رسانده است. در این یادداشت، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار آن ارایه داده نشده است.
انتظار میرود همانند پروژه های قبل، اپل، برای واکسینه کردن پلتفرم OS X 10.8.4 یک نسخه ما قبل نهایی یا گلد مستر را به زودی در بروزرسانی این نرم افزار ارایه دهد، این شرکت در آخرین هفته، هشتمین نسخه بتای خود را عرضه کرده بود.
در حالیکه در مراحل تعمیرات و نگهداری نهایی این سیستم عامل، شاهد هیچ ویژگی جدید نخواهیم بود، اما در نسخه های بتای ماه آوریل، شاهد تغییراتی در بستر نر افزار، برای پشتیبانی از پروتوکل جدید بیسیم ۸۰۲.۱۱ac که در دستگاههای مکینتاش آینده استفاده خواهند گردید، بودیم. در هفته گذشته تصاویری توسط کمپانی Broadcom از بردهای مینی BCM94360CD PCI-E که به صورت ترکیبی WLAN و Bluetooth را در خود جای داده است.ساخته و منتشر شده بود، اما هنوز برای اینکه در مک های نسل آینده بکار گرفته شوند، خبری اعلام نشده است.
اپل اعلام کرده است نسخه های بعدی از سیستم عاملهای OS X و IOS را در WWDC 2013  را نشان خواهد داد، اما پیش بینی میشود سخت افزارهای جدید بیشتری مثل مک بوک که به تکنولوژیهای جدیدی مثل آخرین نسل پردازنده های اینتل موسوم به Haswell مجهز گردیده اند را شاهد باشیم.
 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. وحید

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ۷:۴۰ ق٫ظ

    خب پس در wwdc قراره هم ۱۰.۸.۴ و هم ۱۰.۹ رو ارایه کنه !؟

    • iAlireza

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۸ ق٫ظ

      بله ۱۰.۸.۴ برای آپدیت شیرکوهی به صورت نسخه نهایی و نسخه ۱۰.۹ هم به صورت آزمایشی برای برنامه نویسان

دیدگاه خود را ارسال کنید.