کیفیت صفحه نمایش آیفون بعدی دو برابر آیفون ۵ خواهد بود

طبق گزارش تولید کنندگان چینی اپل قصد دارد که کیفیت صفحه نمایش نسل بعدی آیفون را تا ۲ برابر بهتر کند. آیفون بعدی که احتمالا iPhone 5S نام خواهد گرفت طبق شایعات دارای ۱.۵ میلیون پیکسل خواهد (۲برابر آیفون ۵) و لبه های صفحه نمایش آن فاصله کمتری تا کناره ها از راست و چپ خواهد داشت.

طبق منابع iPhone 5S (یا iPhone 6) با یک صفحه نمایش بهتر و فاصله کمتر تا بدنه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. در کنار این ها صفحه نمایش آن قرار است ۱.۵ میلیون پیکسل داشته باشد که در مقایسه با ۷۳۰,۰۰۰ پیکسل در آیفون ۵ رشد چشمگیری خواهد داشت، اگر اندازه صفحه نمایش تغییر نکند کیفیت فوق العاده ای به ارمغان می آید.

این گزارشات معلوم نکردند که اپل چگونه به چنین کیفیتی دست یافته است و هر روشی که منتشر شود نیاز به اجرایی شدن دارد. یکی از دلایلی که اپل اندازه صفحه نمایش را تغییر نخواهد داد این است که کمتر از یک سال است که با آیفون ۵ و آیپاد تاچ نسل پنجم یک تغییر بزرگ را داده و همینطور هنوز خیلی از برنامه نویسان برنامه های خود را آپدیت نکرده اند. پس حداقل اگر این اتفاق بیفتد در سال های آینده خواهد افتاد. اپل ۲ سال بعد از عرضه اولین آیفون صفحه نمایش را به رتینا تغییر داد و ۲ سال پس از این اتفاق اندازه صفحه نمایش را تغییر داد. 

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.