طراحی iOS 7, سیاه و سفید، کاملاً تخت

طراحی iOS 7, سیاه و سفید، کاملاً تخت

تا کنون عکس ها و موارد شبیه سازی شده بسیاری را از iOS 7 دیده ایم و تا حدی یک تصویر منسجم از iOS 7 در ذهن خود داریم، چیزی که بیش از پیش مارو هیجان زده می کنه تغییر کلی و اساسی در iOS 7 و تغییر روندی هست که ۶ سال اونو تجربه کردیم. منبع موثق ۹TO5MAC امروز طی انتشار یک خبر ، مهر تاییدی بر موارد شبیه سازی شده ی هفته ی زد و از طراحی سیاه، سفید و کاملاً تخت یاد کرده است. اگر کمی دقت کنیم می بینیم اکثر طراحی های iOS برگرفته ز دنیای واقعی هستند، اما iOS 7 همه آن ها را حذف می کند، پس باید شاهد رخدادی عظیم در سیستم عامل iOS 7 باشیم.

چند نمونه از مواردی که می توان به آن ها اشاره کرد، تغییر کلی لاک اسکرین است، چون یکی از براق ترین بخش هاست و همچنین مهم ترین بخش ها. در طراحی تخت خبری از براقی و … نیست، پس همه چیز تغییر خواهد کرد از جمله دگمه Slide to unlock، همچنین براقیه متحرک، همان چیزی که بر روی نوشته slide to unlock می بینیم ، نیز خذف می شود. برای درک بهتر می توانیم به عکس زیر نگاهی بیندازیم. دیگر بخشی که نیازمند یک تغییر اساسیت، برنامه آب و هواست، همون طور که می دونید خورشید و ماه و ابر و … از دنیای طبیعی هستند، پس باید با آن ها خداحافظی کنیم.

notification, سافاری، ماشین حساب، کیبورد، دوربین، تقویم، دفترچه یاد داشت ، ساعت و هرچیزی که فکر می کنید متحمل تغییراتی می شود که پایه و اساس آن سیاه، سفید و تخت است.

منبع خبر: The Verge

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights