تولید مک در تکزاس!

تیم کوک، امروز برای ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت مالی و مالیاتی Apple و شرکت های تابعه در سنای آمریکا حاضر شد. در این دیدار، مدیر عامل ارزشمندترین شرکت دنیا اعلام کرد که Macهای ساخت آمریکا در تکزاس تولید خواهند شد. دسامبر سال گذشته، اپل از تولید یکی از اعضای خانواده مک در خاک ایالات متحده خبر داده بود، اما تا کنون از مکان کارخانه های این شرکت خبری در دست نبود.

banner-made-in-usa-300x166

Tim Cook می گوید:

 

ما صد میلیون دلار برای ساخت خط تولید مک در آمریکا سرمایه گذاری کرده ایم. محصول نهایی، در Texas مونتاژ می شود. برخی از قطعات در ایلنویز و فلوریدا تولید می شوند و تجهیزات مورد نیاز هم در کنتاکی و میشیگان تولید شده اند.

این رایانه ی شرکت اپل نه تنها در آمریکا مونتاژ می شود، بلکه بسیاری از قطعات آن در خود آمریکا تولید خواهند شد. البته کارخانه هایی که این قطعات را تولید می کنند، لزوما متعلق به Apple نیستند. پیش از این، تیم کوک اعلام کرده بود که این شرکت از شرکایی در پروسه تولید محصول تماما آمریکایی بهره خواهد برد.
یکی از این شرکا، که اتفاقا رابطه خوبی هم با سازنده آیفون دارد، Foxconn است که به تازگی مقری در تکزاس افتتاح کرده است. دلیل این اقدام، تامین قطعات مورد نیاز یک شرکت که نامی از آن برده نشده، اعلام شده است.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights