نسل جدید وایرلس, اینترنت بی سیم مک ها را ۳ برابر سریع تر خواهد کرد؟

طبق شایعات گذشته,اپل در حال جایگزینی نسل جدید وایرلس, ۸۰۲.۱۱ac, در خط تولید مک های جدید می باشد. نسل جدید تکنولوزی وایرلس سرعت و برد خارق العاده ای را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
عکس هایی که در زیر مشاهده می کنید, تصاویر نسبت داده شده به Broadcom BCM94360CD Wi-Fi/Bluetooth card می باشند که از تکنولوژی ۸۰۲.۱۱ac پشتیبانی می کنند و گفته خبر گذاری ها مدل به کار رفته در خط تولید مک ها امسال می باشند. هر چند که این تصاویر اوایل مارس امسال در وبلاگ چینی VR-ZONE منتشر شده اند, خبر گذاری های منتسب به اپل تازه متوجه آن ها شده اند!

6b2130c462148191cfd32b7aa5cc057bcached

 

کما آنکه خبر گذاری ها این کارت Wi-Fi/Bluetooth را منتسب به نسل جدید مک بوک پرو و مک بوک ایر ها می دانند, یک شخص معمولی در سایت Tonymacx86 به این نکته اشاره کرده است که این کارت Wi-Fi/Bluetooth در اندازه بسیار شبیه کارت به کار رفته در iMac نسل جدید می باشد.

آن طور که معلوم است کارت BCM94360CD که بسیار به طراحی کنونی اپل شباهت دارد, در بردارنده ی چیپ BCM4360 ۸۰۲.۱۱ac Broadcom می باشد که نسبت به نسل پیشین خود یعنی تکنولوژی ۸۰۲.۱۱n 3 برابر سریع تر می باشد.
کد ۱۲۴۰ موجود بر روی کارت به تاریخ تولید این قطعه در اکتبر ۲۰۱۲ اشاره دارد; و این یعنی چندین ماه پیش از گزارش اپل پیرامون قراردادی با شرکت Broadcom به منظور استفاده از تکنولوژی ۸۰۲.۱۱ac در iMac های ۲۰۱۳!

در نهایت باید منتظر مشاهده تکنولوژی ۸۰۲.۱۱ac در نسل جدید خانواده ی مک باشیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights