تولید آیپد نسل پنجم، با مقیاسی سبکتر و باریکتر، از ماه جولای آغاز خواهد شد

تولید آیپد نسل پنجم، با مقیاسی سبکتر و باریکتر، از ماه جولای آغاز خواهد شد

 

با توجه به نزدیک شدن کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل ، اخبار و شایعات بسیار در مورد تنوع و فراوانی تولیدات جدید امسال که ممکن است همه یا تعدادی از آنها در کنفرانس رونمایی گردند، به گوش میخورد.
همچنین، صحبتهای تیم کوک، مدیر عامل اپل، که در جلسه اخیر گزارش مالی، بیان شد، مردم را با وعده هایی شگفت انگیز در پاییز امسال و بعد از آن، امیدوار کرد، و این بیانات و اخبار، دست به دست هم داده اند تا شایعات را به اخبار حتم الوقوع نزدیک کند.

 

IPAD_5_PRICE

 

بنا بر اخبار جدید، به زودی نسل پنجم آیپد را با اندازه باریکتر و سبک تر، شاهد خواهیم بود که تولید آن از ماه جولای آغاز خواهد شد.
جزییات اخبار منتشر شده در روز دوشنبه، توسط DigiTimes شایعات اخیر را تایید میکند. معمولاً اینگونه اخبار توسط منابع تولید داخلی تایوان، ارایه میشود که گاهاً این شایعات به طور ۱۰۰ درصد به واقعیت تبدییل میشوند.
به هر حال این منابع ادعا میکنند که آیپد نسل بعدی که انتظار میرود در ماه سپتامبر وارد بازار شود، با یک لایه شیشه ای به ضخامت ۰.۲ میلیمتر، نازکتر از تولیدات قبلی خود که ۰.۲۵بوده اند، تولید، و به تکنولوژی جدید صفحه لمسی GF2 مجهز خواهد گردید.
انتظار میرود، این تغییرات، آیپد نسل پنجم اپل را نه تنها نازکتر، بلکه بطور قابل توجهی سبکتر گرداند. گزارش روز دوشنبه ادعا میکند که اپل میتواند با این وجود، ۳۳٪ از وزن آیپد ۹.۷ اینچی خود را کاهش دهد.
با توجه به اینکه آیپدهای کنونی و قبلی از ۲ لایه LED Backlight استفاده مینمایند، گفته میشود که آیپد نسل بعدی فقط از یک لایه استفاده خواهد گردید.
احتمالاً پنل صفحه نمایش مورد استفاده برای آیپد بعدی، از میان ال جی، سامسونگ و شارپ انتخاب گردند، اما تامین کنندگان متفرقه همچون: Radiant Opto-Electronics، Taiwan Surface Mounting Technology نیز در صف انتظار نگه داشته شده اند.
همچنین در پایان، گفته میشود، آیپد جدید، علاوه بر تکنولوژی GF2، یک باتری کوچک تر، ۱۵ درصد قاب باریکتر، را همراه داشته باشد.

 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. arian

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۰۳ ق٫ظ

    کاش فقط نازک و سبکترس نکنن و cpu و دوربین و باتریش رو هم بهتر کنن.

  2. Barton Z. Parsons

    ۲ خرداد ۱۳۹۲ ۲:۲۸ ق٫ظ

    همانطور که پیش تر هم نوشتیم، خبرهای اولیه از عرضه آیپد پنجم در فروردین یا اردیبهشت حکایت داشتند ولی اخیراً، زمان محتمل تری برای معرفی آن ذکر نشده. در پرونده آیفون ۵ شاهد بودیم که عکس های بدنه محصول ۵ ماه قبل از معرفی آن به بیرون درز کردند، شاید این بار هم چنین موردی تکرار شود. دیروز هم گزارشی داشتیم درباره عرضه مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیپد نسل ۴ که به قول آقای جان گروبر اگر صحت داشته باشد، می تواند نشانه تعویق عرضه آیپد پنجم و معرفی آن در نیمه دوم سال باشد و ضمناً تلاشی برای بالا نگه داشتن آیپد چهارم و گشودن فضای رقابتی جدید.

دیدگاه خود را ارسال کنید.