بیل گیتس، آیپد بدون صفحه کلید خارجی را خسته کننده میداند

bill-gates-energy

بیل گیتس، صاحب بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا، و رییس هیئت مدیره کنونی، کسی است که دنیای PC را متحول کرد، اما این فرد با تفکرات سنتی خود هنوز به کامپیوترهای شخصی اعتقاد دارد و با توجه به رشد روز افزون گوشی ها و تبلت های هوشمند و عدم موفقیت PC در بازار کنونی، در مصاحبه ای جالب از اینکه آیپد دارای کیبورد جداگانه برای مدیریت کارهای اداری نیست ناخوشایند بوده و آن را خسته کننده میداند. و از اینکه آیپد، قابلیتهای PC را منتقل نمیکند ابراز نارضایتی میکند. این فرد شاید آیپد را با نت بوک ناموفق اشتباه گرفته است. بنیانگذار مایکروسافت باید بداند که حتی با این وجود، صفحه کلیدهای با قابلیت بالای زیادی برای آیپد ساخته شده است.
بیل گیتس مصاحبه ای در شبکه CNBC اخیراً انجام داده است، که نظرات جالبی را در مورد آیپد ارایه داده است، و شاید از نظر خودش، توضیحات منطقی درباره تبلت Surface که مجهز به کیبورد خارجی میباشد، را بیان کرده است.نقل قول ناپخته بیل گیتس در مورد آیپد:

بسیاری از کابران از آیپد ناراضی هستند، زیرا نمیتوانند اسناد و فایلهای متنی ایجاد کنند، انها در حقیقت هیچ برنامه ای برای انجام دادن کارهای اداری ندارند. 

به هر حال از نظر خیلی از افراد، بهترین ابزارهای جانبی مثل کیبورد برای آیپد ساخته شده که توانمندیهای بسیار زیادی را همانند سورفیس به آن اضافه میکند، همچنین برنامه های بیشماری نیز در دسترس قرار گرفته است تا بتوان در محیط اداری نیز استفاده نمود. حتی شرکن معتبر لاجیتک کیبورد دقیقاً شبیه سورفیس مایکروسافت برای آیپد با قیمت ۱۴۹ دلار ساخته است.

 
با توجه به اینکه مایکروسافت بعد از یک دهه هنوز نتوانسته است تبلتی در خور شایسته بسازد و اکنون در مورد آیپد اظهار نظر مینماید و آن را برای کارهای اداری نامناسب میداند، پس چطور طبق اخرین اخبار، این شرکت در حال تدارک یک پکیج بسیار عالی برای IOS میباشد که قابلیتهای بسیاری از محصولات نرم افزاری را به آن اضافه میکند؟ قرار بود آفیس ۲۰۱۳ با امکاناتی فراوان برای آیپد در اوایل امسال عرضه گردد که بنا به دلایلی این امر تا آخر امسال شاید به تعویق بیفتد. ضمن اینکه ابزارهای Office زیادی برا آیپد توسط شرکتهای دیگر حتی خود مایکروسافت ساخته شده است که به نظر بهترین راهکارهای اداری را برای آیپد فراهم آورده است.
 


برنامه Office Online برای آیپد

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. علی

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۹:۵۲ ب٫ظ

    بیل گیتس تو اگه اینکاره بودی که تبلتات رو دستت باد نمیکرد !!!!!!

  2. Terri Hess

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶ ب٫ظ

    نقشه های اپل با پشتیبانی از ویژگی پرواز در ارتفاع کم به صورت ۳ بعدی برای شهر پاریس و مناطق اطراف آن به روز رسانی شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights