تحلیگران : نسل بعدی آیپد مینی در سه ماه سوم امسال عرضه می شود

 

در حالی که مشتریان در انتظار عرضه ی یک محصول جدید ملقب به آیپد مینی با صفحه ی نمایش رتینا هستند. ممکن است اپل مجبور شود این پروژه را تا سه ماهه ی سوم امسال به تعویق بیندازد. در همین بین تحلیلگران معتقدند اپل از همین حالا در حال آماده سازی نسل سوم این دستگاه برای برای سه ماه اول سال ۲۰۱۴ است.

بروز رسانی : ریچارد شیم تحلیلگر NPD DiplaySearch می گوید که اپل دو ورژن از آیپد مینی با صفحه ی رتینا را منتشر خواهد کرد. یکی در نیمه ی دوم امسال و دیگری در سه ماهه ی اول سال آینده. دستگاهی که در سه ماه اول سال ۲۰۱۴ منتشر می شود همان آیپد مینی رتینا اما با آپدیت پردازنده است .این حرکت بسیار شبیه سال گذشته است چرا که اپل همچین عرضه ای را برای آیپد نسل ۴ انجام داد “حدود ۶ ماه پس از نسل سوم آیپد نسل چهرم آن منتشر شد” 

 ba1c9b59a8225afbdef036f079b9514dcached

در نسخه ی قبلی این گزارش شیم بیان کرده بود که نسل دوم آیپد مینی تا سال ۲۰۱۴ عرضه نمی شود 

متن زیر اصلاح شده ی خبر قبلی است : 

بنا به گزارش CNet تحلیگر NPD (ریچارد شین) گفت : مقرر گردیده است که آیپد مینی آینده در سه ماه سوم سال جاری ارائه شود در حالی که قرار است مدل بعدی آن در سه ماه اول سال ۲۰۱۴ آماده شود همچنین اپل به طور گسترده ای شایعه کرد که قرار است یک پنل LCD با رزولوشن بالا همانند آیپد ۹.۷ اینچی همراه با آخرین نسخه ی iOS عرضه کند. شین گفت : ما به سه ماه اول ۲۰۱۴ نگاه می کنیم همان زمان جریان.

با توجه به گفته های شیم Up in the Air همان تکنولوژی است که اپل قصد دارد در نسل بعدی آپد مینی از آن استفاده کند . او تصور می کند پلی سلیکون ها با درجه ی حرارت پایین (LTPS) که در آیفون ۵از آن استفاده شده است در این دستگاه نیز از آن بهره ببرند. استفده از چنین پنلی باعث می شود به طور قابل توجهی صفحه نمایش ها باریک شوند .

یکی دیگر از نگرانی های موجود برای آیپد مینی آینده مقایسه ی قیمت آن با نسل فعلی آن است. بدون شک تولید انبوه روی هزینه ی قطعات برای اپل تاثیر می گذارد.

اظهارات فعلی شیم انعکاس مطالب نتشر شده توسط Ming-Chi Kuo است . Ming-Chi Kuo در ماه آپیل گفت : موانع مربوط به صفحه ی نمایش مناسب می تولند زمان تعیین شده برای عرضه ی آیپد مینی ۲ را به تعویق بیندازد.

تخمین های گذشته نیز به عرضه ی این تبلت در سه ماه سوم اشاره می کند که می توان به شکلی آن را با چرخه ی معمول تجدید سالانه ی اپل ارتباط داد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.