آیا اپل iTV را عرضه می کند؟ چرا این موضوع از اپل بعید نخواهد بود؟

آیا اپل iTV را عرضه می کند؟ چرا این موضوع از اپل بعید نخواهد بود؟

هر روز شایعاتی از اپل به گوش می رسد این شایعت در مورد محصولات آینده بر اساس اطلاعات درز کرده یا حتی حدس های افراد است . iWatch , iTV و آیفونی ارزان تر در راس این شایعات قرار دارند.
اینبار iTV از دیدگاهی دیگر :
با توجه به گزارش جدید منتشر شده از رسانه ی شرکت تحقیقاتی TDG یک بررسی حول سال ۲۰۱۲ نشان می دهد ۱۴ درصد از خانواده هایی که دارای پهنای باند اینترنت هستند حداقل در خانه ی خود از یک Apple TV یا Roku Box ویا دیگر استریم کننده های مشابه استفاده می کنند . در حالی که این آمار نسبتا قابل توجهی برای همچین محصولاتی است تلویزیون های هوشمند نیز بعد از عرضه به آرامی بازار تلویزیون ها را تساحب کرده اند .
بررسی ها نشان می دهد ۲۵ درصد از خانواده های جهان دارای یک تلویزین هوشمند هستند که می توان روی آنها اپ هایی از کارخانه ی سازنده ی آن مانند LG و سامسونگ نصب نمود.
آمار استفاده از تلویزیون ها هوشمند نشان می دهد رشد فروش این دستگاه ها از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۲ از ۱۲ درصد به ۲۵ درصد رسیده است این در حالی است که در طول همان یک سال تنها دو درصد بر فروش دستگاه های استریم کننده افزوده شده است. همچنین آمار ها نشان می دهد که ۶۹ درصد یعنی تقریبا دو سوم از صاحبان تلویزین های هوشمند از امکانات این دستگاه ها به ویژه گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند.

Screen Shot 2013-05-05 at 3.38.30 PM

به این ترتیب افزایش فروش این دستگاه ها در آینده بسیار زیاد خواهد بود پس تعجب آور نیست که خبری برسد مبتنی بر اینک اپل مقدمات ساخت تلویزیون هوشمند خود (iTV) را از سال ۲۰۱۱ شروع کرده باشد یا حتی زمانی که والتر اکسون در کتاب معرفش “Steve Jobs” نشان داد استیو جابز فقید به ایجاد یک انقلاب در صنعت تلویزیون ها علاقه مند شده بود .
شایعه شده بود iTV مجهز به اپ های یک پارچه شده و قابلیت سیری خواهد بود که باید توجه داشت این برای اپل از هر شرکت دیگری آسان تر خواهد بود که برای محصول جدیدش امکانی برای دانلود اپ قرار دهد.
آخرین شایعات که در ماه مارس منتشر شد بیان می کرد که اپل در حال کار بر روی یک تلویزیون ۴K یا Ultra HD با رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ است.
طبق گزارشات بسیاری که رسید شاید اپل در سال ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ این محصول را ارائه می کند . انتظار می رود اپل این پروژه را از حالت مخفی در آورد و به عنوان یک پروژه ی رسمی روی آن کار کند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.