تیم کوک مهمان روز اول کنفرانس d11

از سال ۲۰۰۳ تاکنون وب سایت All Things Digital که توسط سردبیر نشریه بزرگ Wall street journal اداره می شود اقدام به برگزاری کنفرانس هایی به نام D که مخفف Digital است٬ گرفته است. در کنفرانس های D مصاحبه های داغی توسط دو مجری اصلی این کنفرانس Kara Swisher و Walt Mossberg از بزرگترین مدیران و بازیگران صنعت دیجیتال گرفته می شود. تیم کوک مدیر اپل که در کنفرانس سال گذشته ملقب به D10 شرکت کرده بود برای دومین بار پیاپی به این کنفرانس دعوت شد و در روز نخست کنفرانس D11 به صحنه خواهد رفت و پیرامون اپل٬ محصولات و برنامه هایش با والت و کارا به صحبت می نشیند. این کنفرانس از آنجا می تواند برای کاربران اپل جذاب باشد که تنها در این کنفرانس خواهد بود که تیم کوک به طور کامل پیرامون برنامه های آینده اپل و وضعیت فعلی این شرکت صحبت خواهد کرد٬ بنابراین اگر می خواهید بدانید دقیقا در ذهن مدیر خلاق اپل چه می گذرد٬ جایی بهتر از کنفرانس های D پیدا نخواهید کرد. 

در کنار تیم کوک٬ می توان به بزرگان دیگری نیز در کنفرانس D11 اشاره کرد مانند 

John Chambers مدیر عامل Cisco

Dick Costolo مدیر عامل Twitter

Kazuo Hirai مدیر عامل سونی

Sundar Pichai مدیر بخش اپلیکیشن ها و کروم گوگل

Sheryl Sandberg مدیر ارشد فیس بوک

Ben Silbermann مدیر عامل Pinterest

Dennis Woodside مدیر عامل موتورلا

این کنفرانس در روز های ۲۸ تا ۳۰ ماه می برگزار خواهد شد و همانطور که گفته شد تیم کوک در روز اول این کنفرانس به صحنه خواهد رفت. تیم تحریریه انجمن تخصصی آیفون جزئیات کامل مصاحبه تیم کوک را به مانند گذشته در اختیارتان قرار خواهند داد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. مهرشاد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۳:۱۲ ب٫ظ

    سلام
    میشه یه راهنمایی بفرمایید که بدونم چجوری میشه این مراسم رو به صورت مستقیم تماشا کنم ؟ سایت آنلاین یا شبکه ماهواره ای خاصی این مراسم رو زنده پخش می کنه ؟ ممنون

    • i-Phone.ir Team

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۵:۴۶ ب٫ظ

      خیر متاسفانه پخش آنلاینی در کار نخواهد بود

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights