۸ گجت ورزشی که فناوری را برای شما به ارمغان می آورد

wearable-fitness-technology-jawbone-up

 

فناوریها در عرصه های ورزشی, بیش از پیش, باعث جهش بزرگ نسبت به گذشته گردیده است، و بهتر میتوانند اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند، این بدین معنی است که شما میتوانید اطلاعات بیشتری را در تمرینهای ورزشی خود، راجع به سلامت و تناسب اندام، مشاهده و بدست آورید. دستگاههای دیجیتالی براحتی قابل تنظیم و به نوعی دارای ویژگیهای منحصر بفرد برای تناسب اندام میباشد. در زیر به چند نمونه از گجت های جدید در عرصه ورزش را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

 

 

 

  • TaylorMade R1

 

ظاهری پیچیده و کمی آمیختگی فناوری با این دستگاه، شما را به یاد بازی گلف خواهد انداخت، TaylorMade R1 در حقیقت وسیله ای کوچک در قسمت لافت چوب بازی گلف قرار گرفته و اطلاعات مربوط به تنظیم زاویه را نگهداری میکند، همچنین به شما اجازه میدهد تا با وارد کردن شماره در قسمت شفت صفحه، بتوانید بین ۸ تا ۱۲ درجه برای افزایش بالابر دسته، تنظیم کنید.

 

 

 

 

  • Wahoo Fitness کامپیوتری کوچک برای تناسب اندام

 

 

این کامپیوتر کوچک بر روی دوچرخه شما بسته میشود، از طریق ارتباط با آیفون شما، توانایی ثبت و نمایش اطلاعاتی نظیر: سرعت، فاصله و ضربان قلب را دارا میباشد. با این دستگاه نیز میتوانید کنترل پخش موسیقی آیفون خود را نیز بر عهده بگیرید. این دستگاه که از طریق بلوتوث، با iDevice ارتباط بیسیم دارد، در یک بازه زمانی در تمرینات ورزشی، میتواند اطلاعات را درحین نمایش با سرعت ذخیره نماید.

 

 

 

 

  • Adidas Boost

 

 

این کفشهای ورزشی برای صرفه جویی در انرژی طراحی شده است. هزاران کپسول انرژی به صورت خاص در این کفش بکار گرفته شده است تا بتواند از تحلیل رفتن انرژی فرد جلوگیری نماید. آدیداس میگوید ما در آینده ای نزدیک، این کفش را تولید و عرضه خواهیم کرد، این کفش با شعار “بازگشت انرژی بیشتر” با استفاده از بستر سازی نرم این محصول، احساس راحتی و نرمی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. آدیداس یاداور شده است: کفشهای بیشتری را در آینده ای نزدیک تحت نام تجاری Boost عرضه خواهد کرد.

 

 

 

 

  • EatSmart

 

 

تا الان همه دستگاههای اندازه گیری به یک شکل و نو عملکرد ساخته شده اند، اما این مدل پیشرفته (High-Tech) وزن شما را نشان میدهد، وزن فعلی شما را با دفعات بعدی که اندازه گیری میکنید، ثبت، و اختلاف آن را نگهداری میکند، و در یک بازه زمانی به صورت خودکار اختلاف کاهش یا افزایش را شناسایی و بر روی LCD به شما نمایش میدهد.

 

 

 

 

  • Armour39

 


شاید دستگاههایی را که برای اندازه گیری و انتقال داده های واقعی تناسب اندام ساخته شده باشند را به ندرت بتوان پیدا کرد، اما Armour39 در هر حال و حتی در حین تمرینهای فشرده این توانایی ها را خواهد داد، این پکیج شامل یک ماژول و یک بند که دور سینه بسته میشود و به صورت اختیاری میتوانید از یک ساعت هوشمند برای ردیابی اطلاعات نیز بهره مند شوید. Armour39 از طریق اتصال به آیفون، در هر حال میتوانید ضربان قلب، میزان کالری را در برنامه رایگان ارایه شده مشاهده نمایید. همچنین این برنامه، قدرت رتبه بندی از ۱تا ۱۰ را از طریق تجزیه و تحلیل مدت زمان تمرین، وضعیت بدن، ضربان قلب و عوامل دیگر را نیز دارد، و شما پس از نمره مشاهده شده میتوانید تصمیم بگیرید که فشرده به تمرین خود ادامه دهید یا اینکه آهسته تمرین نمایید.

  • ibitz

 

از تصویر آن میتوانید حدس بزنید که این محصول برای رده سنی کودکان ساخته شده است، ibitz شامل پکیجی از کلیپس ها با رنگهای متفاوت، که به لباس یا کمربند بچه ها بسته میشود. شما میتوانید در هر مرحله، وزن، قد، تحرکات فیزیکی، BMI (شاخص حجم بدن) کودکانتان را کنترل نمایید. همچنین این بسته شامل یک بازی برای کودکان میباشد که اموزشهای مفیدی در مورد تغذیه و فعالیت بدنی کودکان را ارایه میدهد.

 

 

 

 

  • MayFonk VERT

 

 

این دستگاه کوچک، یک کلیپس که دارای صفحه نمایش OLED میباشد، و توانایی ثبت و نمایش اندازه پرش عمودی را به صورت واقعی به شما نمایش میدهد، همچنین این ابزار توانایی اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت ها را از طریق بلوتوث را دارد، و مربیان ورزشی میتوانند، در لحظه پرش، نشانگر پرش عمودی را به صورت زنده در برنامه VERT SKILZ روی گوشی یا تبلت خود مشاهده نمایید.

 

 

 

 

  • BKOOL Set

 

این دستگاه توربو، در حقیقت یک مربی برای آموزش دوچرخه سواری در مکانهای سرپوشیده میباشد که به کامپیوتر، دستگاههای GPS, دستگاههای IOS یا اندروید متصل میگردد و از طریق یک سنسور بیسیم +ANT اطلاعاتی مانند قدرت و وزن را ثبت کرده و در ابزار نمایش میدهد، و حتی شما میتوانید شیب دوچرخه را تا ۲۰٪ تنظیم کنید. یکی از ویژگیهای جالب این دستگاه این است که میتوانید از برنامه ارایه شده رایگان برای ثبت اطلاعات سرعت، فاصله، ارتفاع، نقشه مسیر، کالری و محاسبه قدرت خود برای صرفه جویی در انرژی بدنتان، استفاده نمایید. همچنین میتوانید اطلاعات را ثبت و در پایگاه داده BKOOL -Connect Sport ذخیره نمایید و با دیگر اطلاعات ذخیره شده توسط افراد دیگر مقایسه نمایید یا حتی نمونه شبیه سازی شده دوچرخه سواری در مکان سرپوشیده را دریافت نمایید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights