اپل سخت در حال کار برروی iOS 7 می باشد

اپل سخت در حال کار برروی iOS 7 می باشد

طبق گزارشات منتشر شده اپل سخت در حال کار برروی نسخه بعدی iOS می باشد. سال گذشته Scott Forstall از اپل رفت و مسئولیت بخش iOS به Jony Ive سپرده شده است. او که طراح تمامی محصولات زیبای اپل نیز می باشد قصد دارد ظاهر iOS را تغییر دهد. 

طبق یک گزارش iOS 7 هنوز به صورت کامل آماده نیست و از برنامه عقب تر است برای همین اپل کار برروی نسخه ۱۰.۹ مک را متوقف کرده تا تمام تمرکز برروی iOS باشد.

در ادامه گفته شده که iOS 7 تغییرات بزرگی در ظاهر و پوسته را دارد و مهندسان iOS که اجازه استفاده از آن را در بیرون شرکت دارند محافظ های صفحه خاصی برروی دستگاه خود دارند که زاویه دید را کاهش می دهد که مردم متوجه ظاهر جدید نشوند.

در سال ۲۰۰۷ نیز اپل برای عرضه آیفون، ارائه Mac OS X Leopard را به عقب انداخت. طبق نظر کارشناسان نسخه ۱۰.۹ مک و iOS 7 نیز چنین رابطه ای خواهند داشت.

در گزارشی دیگر آمده که کار Jony Ive بسیاری از مردم را بسیار خوشحال خواهد کرد اما گروهی از عاشقان طراحی کنونی نیز ناراحت خواهند شد. در ادامه آمده است که اگر طراحی و ساخت آیپد جدید ۹.۷ اینچی در این ماه به پایان برسد احتمالا در همین ماه (آپریل) مراسمی برای معرفی آیپد ۹.۷ اینچی جدید را خواهیم داشت. و با توجه به گزارشاتی که حاکی از عرضه آیفون بعدی در ماه جولای هستند در این گزارش احتمال معرفی در ماه آگوست آمده است. 

در مورد ویژگی های جدید iPhone 5S می توان به سنسور اثرانگشت آن اشاره کرد که البته هنوز قطعی نیست. این مورد چیز عجیبی نیست چون که اپل شرکت AuthenTec که متخصص سنسور های اثر انگشت می باشد را خریداری کرده است.

در نهایت گزارش شده تیم Passbook نیز در وضعیتی خوبی به سر نمی برند و قرار است که شاهد تغییرات زیادی در این برنامه نیز باشیم.

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. سارا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

    حالا واقعا ایفون ۵S با ios 7 میاد؟ اینجا نوشته نسخه به روز شده ios

    http://blog.bazar.ir/2016

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights