P0sixninja از کشف باگهای جدید برای نسخه بعدی جیلبریک، خبر میدهد

P0sixninja از کشف باگهای جدید برای نسخه بعدی جیلبریک، خبر میدهد

jailbroken-iphone-4s

این خبر خیلی جالب خواهد بود، هکر معروف ios و (سابق؟) و عضو تیم برنامه نویس p0sixninja اظهار کرده است که با کشف باگهای کافی در ios 6 یک جیلبریک جدید برای این نسخه ساخته است. همانطور که در جریان هستید آخرین نسخه جیلبریک توسط اپل بسته شده است.
اما بعد از آن به نظر میرسد p0sixninja به تازگی باگهای جدید را که توسط تیم امنیتی اپل در آخرین بروزرسانی نادیده گرفته شده است را کشف کرده است، در بروزرسانی اوایل دیشب صفحه توییتر این فرد آمده است: ” خوب، به نظر میرسد تا کنون نسخه بعدی جیلبریک را بطور کامل ایجاد کرده ام…”

توییت این شخص:
خوب، به نظر میرسد تا کنون نسخه بعدی جیلبریک را بطور کامل ایجاد کرده ام…— Joshua Hill (@p0sixninja) March 29, 2013

اما نگران نباشید، p0sixninja میگوید، evad3rs به جایی نرسیده اند، آنها فقط باگهای اخیر را کشف کرده اند.

Evad3rs فعلا به جایی نرسیده، اما باگهای اخیر امنیتی مورد نیاز برای جیلبریک طی چند ماه اخیر کشف کرده اند.— Joshua Hill (@p0sixninja) March 29, 2013

البته لازم به ذکر است، p0sixninja خاطر نشان کرده است که هنوز در حال کار بر روی جیلبریک میباشد و درباره زمان انتشار نسخه جدید آن سخنی نگفته است، ولی انتظار میرود در نسخه پزرگ ios 7 که چند ماهی دیگر به انتشار آن نمانده است منتشر گردد.
Planetbeing از تیم evad3rs نیز اظهار داشت که تیم او فعلا در مرحله کشف باگهای امنیتی میباشد. اما با سابقه وصله های اپل، انها طی حرکت هوشمندی تا عرضه عمومی نسخه ios 7 صبر میکنند که میتواند در اواخر ماه اکتبر اتفاق بیفتد.
به هر حال بین یافته های p0sixninja و کار evad3rs ، نگاه روشن تری در آینده برای جیلبریک دیده شده است، و این خبر بزرگی است، با نگاه به اوایل امسال که همه چیز تیره و تار بود تا اینکه pod2g و تیمش در عین ناباوری ما دیدیم که ios 6 جیلبریک شد.

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.