استفاده از سیری اپل در تبلیغ جدید کمپانی شورلت

 

 

گزارشهایی از قبل مبنی بر اینکه کمپانی شورلت از قابلیت سیری اپل، در محصولات ۲۰۱۳ مدلهای سونیک (Sonic) و اسپارک (Spark) استفاده خواهد نمود، ارایه شده بود. و اکنون باید بگوییم که این اولین خودرو ساز است که در حال ساخت ۹ ویژگی دستیار صوتی اپل با ترکیب در وسایل نقلیه خود، میباشد.
دیروز این کمپانی خودروساز، یک تبلیغ تلویزیونی جدید برای مدل سدان سونیک ۲۰۱۳ (Sedan) را رونمایی کرد که بخشی از آن ادغام سیری با دیگر امکانات ماشین بود، و این قابلیت که بطور رایگان عرضه میشود، به کاربران دسترسی و کنترل آن را از طریق یک دکمه بر روی فرمان ماشین خواهد داد.
اپل، Siri Eyes Free را قبلا معرفی کرد، قابلیتی که به کاربران آیفون اجازه میدهد با استفاده از سیری از طریق بلوتوث، کنترل خودرو را بدست گیرند. بیشتر امکانات و قابلیتهای سیری در کنفرانس سالیانه WWDC تابستان گذشته معرفی گردیده بود و این قابلیت در نسخه IOS 6 به بعد در دسترس قرار گرفت.

 

 

استفاده از سیری در خودرو مزایای خوبی بهمراه خواهد داشت، راننده میتواند از طریق فرمانهای صوتی بعضی از عملکردها را بر عهده گیرد: جواب دادن به تماسهای تلفن از طریق هندزفری، پخش آهنگ ، گوش دادن و خواندن پیامها و…! و تمام این کارها در حالی اتفاق می افتد که چشم راننده از مسیر جاده برداشته نخواهد شد.
شرکتهای دیگری که در حال برنامه ریزی برای استفاده از توانمندی Eyes Free هستند، شامل: آیودی (Audi), تویوتا، BMW, هوندا، لندرور، هیوندای، مرسدس بنز و چگوار میباشد. بویژه اپل با صحبتهای اخیر در رونمایی آخرین مدل فراری با حضور تیم کوک برنامه های کاربردی تری را برای این کمپانی در نظر گرفته است.

 

 

برای مشاهده تبلیغ جدید سیری برای مدل سونیک شورلت، میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

مشاهده تبلیغ تلویزیونی سیری

 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights