پیش سفارش z10 , شاهکار بلکبری آغاز گردید

 

با توجه به خبرهای اخیر درباره شاهکار گوشی های هوشمند بلکبری به نام Z10 ، پیش سفارش این محصول انقلابی توسط دو اپراتور بزرگ امریکایی (AT&T , Verizon) آغاز گردیده است.
Verizon پیش فروش این محصول را از روز پنجشنبه، پس از AT&T که از روز سه شنبه شروع به پیش سفارش کرده بود، آغاز نموده است، هر دو اپراتور آمریکایی هر دو مدل سیاه و سفید از این نوع گوشی را ارایه میدهند، اماگوشی سفید Verizon تا به این لحظه, نسخه منحصر بفرد این اپراتور بوده است.
گوشی هوشمند Z10 ، در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ دلار به صورت قرارداد ۲ ساله واگذار میگردد، Z10 در تاریخ ۲۲ مارس برای AT&T و تاریخ ۲۸ مارس برای Verizon وارد قفسه های فروشگاه میگردد.
بلکبری برنامه های زیادی برای آخرین گوشی هوشمند خود در نظر گرفته است و تلاش میکند پس از سالها تسخیر بازار امریکا که در سیطره آیفون و پس از آن دستگاه های اندرویدی بوده است، به نفع کاربران امریکایی اقدامات خوب را انجام دهد.
بلکبری برای رقابت با آیفون و اندروید، جدیدترین گوشی هوشمند خود را با یک سیستم عامل جدید لمسی محور (Touch-Centric) و برند تجاری Z10 وارد بازار میکند، این سیستم عامل جدید بنا به درخواست مشتریان با صفحه نمایش ۴.۲ اینچ و با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۶۰ پیکسل عرضه میشود، همچنین دارای یک فروشگاه کامل که شامل برنامه، فیلم، نمایشهای تلویزیونی، موسیقی، تماسهای ویدیویی و خیلی چیزهای دیگر برای این گوشی فراهم گردیده است، یک صفحه کلید بسیار عالی، و قابلیتهای منحصر بفرد دوربین که توانایی هایی از جمله ایجاد یک عکس ترکیبی از عکسهای مختلف را ارایه میدهد.
Z10 ، ویژگیهای کلیدی را برای راضی کردن کاربران تجاری خود فراهم اورده است، امکانات جذابی برای استفاده هایی مثل BYOD, همچنین بلکبری روز پنجشنبه اعلام کرد بروزرسانی جدیدی برای خدمات سازمانی ۱۰ عرضه خواهد کرد که به نام فضای کاری امن نامیده میشود.
بلکبری بعد از عرضه این گوشی جدید خود احتمال اینکه خود را به عنوان سلطان سازندگان گوشی های هوشمند در امریکا بداند زیاد است ، اما به نظر ما موقعیت قوی تری بعد از IOS و اندروید را حتما خواهد داشت و باید منتظر بود تا در آینده ای نزدیک نتیجه رقابت شدید بین رقبای موجود را ببینیم.

 

منبع خبر:

TechHive

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights