بلومبرگ: ساعت اپل در ۹ ماه آینده منتشر می شود

اگر منتظر انقلاب بعدی اپل بعد از آیپاد٬ آیفون و آیپد در دنیای تکنولوژی هستید٬ باید بگویم زمان زیادی منتظر نخواهید بود٬ مدت هاست شایعات زیادی مبنی بر انتشار یک ساعت اپلی منتشر شده است٬پیش تر از این پتنتی داشتیم که توسط اپل منتشر شده بود که نشان می داد اپل به دنبال ساخت یک ساعت٬ با صفحه نمایش خمیده است.در راستای این خبر٬ خبر دیگری منتشر شد که ۱۰۰ مهندس طراح٬ بر روی طرح نهایی این ساعت که فعلا آنرا iWatch می نامیم کار می کنند. اما از آن طرف در هفته گذشته٬ انالیزور ها ادعا کردند که عرضه یک ساعت با صفحه خمیده٬ تا کمتر از سه سال دیگر امکان پذیر نیست. اما ظاهرا هنوز همه چیز تمام نشده است٬ در آخرین گزارش٬ بلومبرگ ادعا کرده است که ساعت اپل در کمتر از نه ماه دیگر منتشر خواهد شد. 

 
image001_full

بلومبرگ همچنین عقیده دارد این ساعت می توان رنسانسی در بازار ساعت های هوشمند ایجاد کند٬ رنسانسی مثل آنچه آیفون و آیپد در صنعت تلفن هوشمند و تبلت ها انجام دادند. در ادامه گزارش بلومبرگ٬ برخی از قابلیت های احتمالی این ساعت نیز اضافه شده است٬ قابلیت هایی که ما پیش تر نیز از آنها شنیده بودیم. 

 

قابلیت های قابل پیش بینی عبارتست از امکان برقرار تماس تلفنی٬ شناسایی هویت تماس رسیده٬ امکان ردیابی مکانی بر روی نقشه و همچنین قابلیت هایی ورزشی و سلامتی مثل شمارش قدم های برداشته٬ سنسور ورزشی و سنسور تشخیص ضربان قلب

مدیر خلاق و طراح Nike ٬ آقای Scott Wilson در مورد ساعت اپل گفته است که طراح اپل٬ سر جاناتان ایو٬ مدت هاست که به طراحی یک ساعت هوشمند علاقه مند شده است. اسکات در این مورد اضافه کرد که جاناتان ایو٬ تیمی را تشکیل داده است که به کارخانه های ساعت سازی سر می زنند و مدل های ورزشی نایک را نیز سفارش می دهند. 

در نهایت باید گفت که هر روز شایعه انتشار یک ساعت از سمت اپل پر رنگ تر می شود٬ اما براساس گزارش آنالیزور ها مبنی بر ناممکن بودن ارائه یک ساعت خمیده در سه سال پیش رو٬ نمی توان مطمئن بود که آیا با یک ساعت که دارای صفحه خمیده است طرف خواهیم بود یا خیر اما در هر حال می توان حدس زد که اپل به دنبال یک رنسانس دیگر است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights