آیفون ۵s با رنگبندی متنوع به بازار می آید

در چند ماه گذشته، شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون بعدی در رنگهای مختلف وارد بازار خواهد شد شنیدیم، ماه گذشته جزییات دقیقی از انتخاب رنگ آمیزی iPhone 5S توسط اپل به ییرون درز کرد، که احتمال داده خواهد شد این اقدام به حقیقت بپیوندد.

 

 

لیست کاری امروز اپل نشان میدهد که این شرکت به دنبال یک مهندس آبکار (Anodizing) برای کمک در رنگ آمیزی محصول بعدی iPhone 5S میباشد،
بر اساس شایعات اخیر که آیفون بعدی در رنگهای متنوع به بازار خواهد آمد و فقظ رنگهای سیاه و سفید نخواهد بود، ما هم اینطور فکر میکنیم که صفحه آلومنیوم پشت گوشی و نوار قسمت آنتن شبیه به چیزی که در عکس بالا است دیده شود،
در حال حاضر اپل، آیپاد لمسی و نانو را از طریق فرایند آبکاری (Anodization) در رنگهای مختلف تولید میکند، اما شاید آنها به دنبال یک مهندس آبکار (Anodization) برای کمک به iPhone 5S خواهد بود، یا پر کردن جای خالی یک نفر دیگر، اما ما حدس میزنیم برای کمک دهی به iPhone 5S میباشد.
در لیست زیر، جزییات کامل از توضیحات این شغل میباشد:
– تعریف کلاس جهانی آندایزینگ که به عملکرد زیبایی سازی می انجامد را یاد میگیرید.
– شروع خودکار با همه تعاریف مهندسی برای دستیابی به اهداف پروژه و توانایی در سرعت بخشیدن فرایندهای جدید را با اطلاعات اندک یاد خواهید گرفت.
– درک مبانی عناصر آلیاژی مثل آلومینیوم به همراه فرایند آندایزینگ.
– دانش و نحوه استفاده از ابزارهای آماری (JMP,Minitab)
– آشنایی با فرایند های ساخت و تولید پیشرفته اکستروژن، ریخته گری، آهنگری، جوشکاری، ماشینکاری (CNC) به طور خاص در آلومینیوم و آلیاژهای دیگر.
– تخصص در آماده سازی سطح، و سطح پیشرفته برای فرایندها (پرداخت، انفجار،غلت،آندایزینگ.PVD) در آلومینیوم.
– تجربه کاری با بخش های لوازم بهداشتی و آرایشی.
– ارایه پشتیبانی در سایتهای تولیدی برای توسعه و تولید محصول رمپ (RAMP)
– انعطاف پذیری به کار در یک محیط پویا و سریع

 

نکته اختصاصی : فرایند Anodizing همان آبکاری میباشد که طی آن آلومینیوم یاآلیاژ دیگر را در آب اکسیژنه قرار میدهند و با وارد کردن قطب مثبت آند طی فرایند شیمیایی، آلیاژ به یک فلز جلا داده شده و زیبا تبدیل میگردد.

 

 

 

منبع خبر: Cult Of Mac

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights