ساعتی هوشمند و شیک

citizen 
 
 

هوشمند یا شیک؟
این سوال خیلی از هنردوستانی است که گوشه چشمی به تکنولوژی در کنار شیک و اسپورت بودن از یک ساعت مچی توقع دارند.
بله این هر دو امکان پذیر است!
شما در یک طرف یک ساعت شیک و هوشمند رو مچ دست دارید و در طرف دیگر یک یک صفحه هوشمند به نام آیفون که تمام کنترل ساعت شما را به عهده میگیرد.
این ساعت هوشمند به نام CITIZEN Eco-Drive از لحاظ ظاهری فاصله زیادی با ساعتهای آنالوگ دیگر دارد، و با ویژگیهایش تمام انتظارات کاربران را براورده خواهد کرد٬ در کنار امکانات عادی یک ساعت مانند شماره انداز ۲۴ ساعته، روز،تاریخ این ساعت زیبا و هوشمند دارای بلوتوث نسخه ۴.۰ که برای انتقال داده ها با استانداردهای بالا و مصرف انرژی کمتر به گوشی های جدیدی مثل آیفون ۵ یا آیفون ۴S است و در حال حاضر این ساعت با برنامه کنترلر برای ios سازگار شده است.
این ساعت میتواند کاربران را از تمام هشدارهای ورودی به آیفون با خبر کند، و با پشتیبانی از پروتوکل IMAP برای پست الکترونیکی تمام هشدارهای مربوط به ان را به یادآور میشود، زمانی که آیفون کاربران هشداری دریافت کند ساعت مچی با یک لرزش خفیف بر روی مچ و نمایش یک تب کاربران را از اتفاق پیش آمده با خبر می کند و اگر کاربران ان تب را بر روی ساعت لمس کنند٬ بقیه اطلاعات بر روی صفحه آیفون نمایش داده می شود. 
این ساعت در مقابل ساعت های هوشمند دیگر یک سر و گردن بالاتر بوده و حرف اول را در بین ساعتهای هوشمند میزند, و قیمت آن حدود ۲۲۵ دلار است.

 

 
 
 
منبع خبر: WIRED

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. sajad

    ۹ اسفند ۱۳۹۱ ۶:۰۴ ق٫ظ

    به نظر من که خیلی کار جالبی هست. البته باز هم سخته… طرحی که در مورد ساعت خود اپل مطرح شده با داشتن یک رابط آشنا خیلی بهتر عمل میکنه… نباید فراموش کنیم که بعد از اینهمه سال که از تولید ساعت های دیجیتال میگذره ما هنوز باید گاهی به دفترچه راهنمای ساعتمون نگاهی بندازیم… چون ارتباط با این نوع رابط خیلی دلنشین و به یاد ماندنی نبوده و نیست.
    و در نهایت قیمت محصولی که معرفی شد حدود ۲۲۵ دلار نیست!!!
    قیمتش دقیقا ۴۹۵ دلار در بازار آمریکا است.

  2. ساسان

    ۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۲ ق٫ظ

    سلام
    تو ایران هستش من تبریز ارومیه و بالا شهر تهران گشتم نبود رو نت که اصلا نیست!!

دیدگاه خود را ارسال کنید.