سازگاری کامل Google Glass با آیفون

GoogleGlass1

به گزارش خبری سایت Verge عینک جدید تمام تکنولوژی گوگل (Google Glass) مانند تمام محصولات دیگر گوگل با آیفون سازگاری کامل خواهد داشت .
این دستگاه جدید داده ها را از طریق wi-fi ، یا از طریق بلوتوث به دستگاههای اندرویدی یا آیفون وسعت می بخشد و از طریق ۳G یا ۴G بیرون از خانه به داده ها روی عینک دسترسی داشت ، هیچ چیپ رادیویی سلولی (Cellular) در شیشه وجود ندارد ، فقط از یک چیپ GPS استفاده نموده است.
در این گزارش به طور واضح معلوم نیست که به چه دستگاههای سازگاری خواهد داشت ، اما به نظر میرسد برای اینکه به این موضوع پی برده شود اکنون با یک آیفون سازگار شده تا توانایی های ارتباط این دستگاه سنجیده شود.
Google Glass همانطور که قبلا نشان داده شده قادر به ارسال پیامهای متنی خواهد بود ، اما هنوز شفاف نیست که با این روش با آیفون کار خواهد کرد یا نه.

Googleglass2googleglass3

ios شامل برنامه های کاربردی است که به لوازم جانبی اجازه میدهد با استفاده قابلیتهای آیفون با هم ارتباط برقرار نمایند. برای مثال: عینک هوشمند میتواند Message و iMessage را از یک آیفون بخواند.
اینکه Google Glass با آیفون سازگاری دارد خیلی جای شگفتی ندارد ، مهم چگونه حمایت کردن گوگل از محصولات اپل است. گوگل اکنون بسیاری از خدمات خود را در قالب برنامه از طریق فروشگاه ios App Store و همچنین نرم افزارهای خدماتی خود را برای OS X ارایه میدهد.
گفته میشود Google Glass تا پایان سال جاری راه اندازی و در دسترس قرار گیرد، بنا به گزارشات ۹to5Google این محصول تا پایان سال جاری در ایالات متحده در فروشگاههای گوگل به فروش برسد.

 

منبع: ۹to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights