اپل بر صدر عرضه کنندگان pc با داشتن سهم ۲۰ درصدی

سه ماهه پایان ۲۰۱۲ ٬ یک دوره فوق العاده برای شرکت اپل بود٬ هرچند که فروش بالای محصولات اپل نتوانست سرمایه گذاران را راضی کند٬ اما فروش بالایی محصولاتی مانند آیپد در این سه ماهه باعث شد که اپل برای اولین بار در صدر عرضه کنندگان PC در جهان با سهم ۲۰ درصدی بیاستد.
پس از گسترش بازار تبلت ها, در تمامی تحلیل ها ٬ فروش تبلت ها هم ردیف کامپیوتر ها در بررسی ها لحاظ می شوند٬ براساس گزارش ارائه شده توسط موسسه Canalys, اپل با فروش ۲۲.۹ میلیون آیپد و ۴.۱ میلیون مک٬ و در مجموعه با فروش ۲۷ میلیون دستگا ه با در اختیار گرفتن سهم ۲۰.۱ درصدی از فروش ۱۳۴ میلیون کامپیوتر و تبلت در صدر فروشندگان دنیای کامپیوتر در جهان ایستاد. اپل تنها بازیگر پیروز این بازی نبود٬ شرکت HP با بازپس گیری مقام دوم از Levono تنواست با فروش ۱۵ میلیون دستگاه و در اختیار گرفتن سهم ۱۱ درصدی در مقام دوم قرار گیرد. شرکت سامسونگ نیز توانست با فروش ۱۱.۷ میلیون دستگاه و داشتن سهم ۹ درصدی به جمع پنج فروشنده برتر دنیای PC وارد شود. 

Screen Shot 2013-02-07 at 8.59.57 PM

بنابر تحلیل موسسه Canalys ٬ اپل با عرضه آیپد مینی توانست قدم بزرگی در تسخیر بازار بردارد و از آن طرف این موسسه معتقد است٬ تبلت های مایکروسافت مبتنی بر ویندوز RT و ویندوز ۸ پرو نیز در آینده با تقاضای زیادی در بازار مواجه نخواهند شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights