آیپد ۱۲۸ گیگابایتی در راه است

اپل بعد از معرفی نسل اول آیپد٬ استاندارد های جدیدی را در دنیای تبلت ها ایجاد کرد و بقیه شرکت ها نیز بعد از موفقیت آیپد از آن استادارد ها پیروی کردند. یکی از این استاندارد ها تقسیم بندی حجم ها در بین تبلت هاست. تا به امروز تمامی تبلت ها به مانند آیپد تنها در سه نسخه ۱۶ ٬ ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می شدند و در این بین فقط سرفیس پرو مایکروسافت فقط در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز ارائه شد که عملا این محصول را نمی توان یک تبلت دانست. بهر روی آیپد به عنوان سرمدار بازار پست پی سی که بیش از ۲۲ میلیون فروش در سه ماهه گذشته داشته است انتظار میرفت که به زودی در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز عرضه شود. 

سایت ۹to5mac که منابع محکمی در اپل دارد ادعا کرده است اپل برای عرضه آیپد ۱۲۸ گیگابایتی آماده است و بزودی عرضه خواهد شد. این سایت نتوانسته است اطلاعات پیرامون زمان ارائه و قیمت تقریبی آن از منبع خود به دست بیاورد٬ بر طبق اطلاعات سایت ۹to5mac مدل ۱۲۸ گیگابایتی فعلا فقط برای آیپد نسل چهارم عرضه خواهد٬ بنابراین ظاهر آن عوض نخواهد شد و به مانند آیپد ۴ فعلی در دو نسخه وای فای و ۴G و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. 
ادعای سایت ۹to5mac نیز با بررسی نسخه پنجم آزمایشی ios 6.1 قابل تایید است زیرا برنامه نویس در این نسخه آزمایشی به کد های برخوردند که از یک آیپد ۱۲۸ گیگابایتی خبر می دهد. 
البته این احتمال وجود دارد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی فقط برای مصارف داخلی یا سازمان های دولتی باشد و قرار نباشد به صورت عمومی عرضه شود و یا شاید آیپد ۱۲۸ گیگابایتی دارای امکانات خاصی مخصوص خود باشد٬ اگرچه که این احتمال بعید به نظر می رسد زیرا آیپد ۴ فعلی از نظر امکانات نیاز به تغییرات بزرگی ندارد و همچنین براساس شایعات٬ اپل برنامه بزرگی برای معرفی نسل پنجم آیپد در پاییز دارد٬ پس یک تغییر بزرگ به غیر از افزایش حجم دور از ذهن به نظر می رسد. 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights