آیپد نسل ۵ سبکتر و باریکتر می شود

آیپد نسل ۵ سبکتر و باریکتر می شود

همان طوری که قبلا اعلام شد به احتمال زیاد در ماه مارچ شاهد بروز رسانی آیپد و آیپد مینی از سوی Apple خواهیم بود. امروز اخبار جدیدی در این مورد به بیرون درز کرده است. به نظر می رسد اپل قصد دارد نسل پنجم آیپد را باز هم سبک تر و نازکتر طراحی کند.
بر طبق گفته های Ming-Chi Kuo تحلیلگر KGI Securities آیپد ۹.۷ اینچی نسل پنجم، برخی خصوصیات آیپد مینی را به ارث خواهد برد. او می گوید: نسل جدید iPad بسیار سبک تر و باریک تر از ۳rd and 4th Generation iPad خواهد بود.”
علاوه بر این، Kuo می گوید لبه های iPad 5 بسیار شبیه به لبه های iPad mini خواهد بود. برای جبران این لبه های باریک، نرم افزاری در iPad mini وجود دارد که لمس ناخواسته صفحه را در هنگام کار با یک دست نادیده می گیرد.

iPadmini.110202.004

Kuo پیش بینی کرده است که Apple یک آیپد جدید را در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ معرفی خواهد کرد. البته این فرضیه برخلاف شایعاتی است که تاکنون شنیده ایم. پیش از این، شایعات زیادی مبنی بر عرضه iPad در مارچ شنیده بودیم. بر طبق این شایعات تنها شش ماه پس از معرفی نسل چهارم، آیپد جدید معرفی خواهد شد و رویه معرفی دو iPad در هر سال از سوی Apple حفظ خواهد شد.
این تحلیلگر سال گذشته نیز پیش بینی کرده بود که قبل از پایان ۲۰۱۲ یک نمونه آیپد بهینه شده معرفی خواهد شد. در آن زمان چنین خبری عجیب و غیرقابل باور به نظر می رسید، چرا که اپل به تازگی و در مارچ نسل سوم iPad را معرفی کرده بود و سیاست این شرکت آمریکایی بر پایه معرفی سالانه یک تبلت بنا شده بود. اما در نهایت این پیشگویی درست از آب در آمد و در اکتبر آیپدی با پروسسور A6X و Lightning connector معرفی و به بازار عرضه شد. پس بهتر است نظرات این فرد را جدی بگیریم و آنها را به خاطر بسپاریم.

13.01.16-2013_Predictions

Kuo همانند همه ما، انتظار دارد نسل جدید آیپد مینی با Retina Display و رزولوشن ۱۵۳۶*۲۰۴۸ معرفی شود. به این ترتیب رزولوشن آیپد مینی و آیپد یکسان خواهد شد و کار برای برنامه نویسان نیز راحت تر می شود.
تا کنون بارها سخن از تلویزیون Apple به میان آمده است. اما Kuo می گوید حداقل امسال خبری از تولید تلویزیون توسط اپل نخواهد بود و تنها Apple TV بروز می شود.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights