همکاری اپل با Foursquare جهت بهبود iOS Maps

همکاری اپل با Foursquare جهت بهبود iOS Maps

طبق گزارش ها ، شرکت اپل در حال انجام گفتگو های مقدماتی با Foursquare است تا بعضی از امکانات شبکه های اجتماعی مبتنی بر مکان با حرکت را ، ظاهرا در پاسخ به خدمات رقبای خود مثل گوگل مپس ، با نرم افزار iOS Maps یکپارچه نماید. 

 

طبق گزارش روزنامه وال استریت ، کسانی که اطلاعاتی از این گفتگوها دارند ، می گویند که اپل خواهان استفاده از اطلاعات محلی تهیه شده در آزمایشگاه های Foursquare جهت بهبود نرم افزار iOS Maps خود است.

طبق اعلام منبع ، معاون ارشد خدمات آنلاین اپل ، Eddy Cue ، در هفته های اخیر با سرویس خدمات اجتماعی محبوب ، نشست هایی داشته است ولی نتواسته اند بگویند که این ملاقات ها دقیقا در چه زمانی بوده و موضوع بحث ها چه چیزی بوده است.

اگرچه این موارد در حد حدس و گمان است ولی شرکت Foursquare این توانایی را دارد تا شرکت اپل را از طریق ارایه لیست هایی از روش کسب و کار ، محبوبیت نسبی که دارد و کمک هایی که کاربرانش داشته اند ، کمک کند تا عملکرد iOS Maps را بهبود ببخشد. همچنین ، یکپارچه سازی با سرویس خدمات اجتماعی ، به کاربران آیفون و آیپد کمک خواهد کرد تا موقعیت خود را در مکان های مختلف اطلاع دهند و اجازه دهند تا دوستانشان از موقعیت مکانی او در شهر آگاه شوند. در حال حاضر این امکان محدود به نرم افزار Find My Friends اپل و نرم افزار Foursquare می باشد.

در ماه جون گزارش شده بود که اپل در حال کار بر روی یکپارچه سازی لیست ها و بازدیدهای Yelp است ، امکانی که او را در مسیر iOS Maps قرار داد.

از زمانی که نرم افزار نقشه اپل از طریق iOS6 عرضه شد ، به خاطر عدم وجود برخی امکانات ، مورد انتقاد بسیاری واقع شد که مهم ترین آنها ، از مقایسه سرویس گوگل با نرم افزار مربوطه در iOS با اطلاعات اشتباه از مکانها و برخی دیگر از مشکلات نقشه اپل ناشی می شد.

از زمانی که رئیس قبلی iOS ، آقای Scott Forstall در ماه اکتبر ، از شرکت کنار گذاشته شد ، و کنترل پروژه به دست آمد ، تلاش و مسابقه ای برای توسعه iOS Maps به راه افتاده است.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights