خانواده سرفیس منتظر ورود اعضای جدید

خانواده سرفیس منتظر ورود اعضای جدید

بر طبق گفته های MS_nerd، کمپانی مستقر در Redmond در سال آینده سه مدل تبلت Surface عرضه خواهد کرد. باید گفت که این فرد از اشخاص شناخته شده در زمینه فاش کردن اسرار میکروسافت است و می توان تا حدود زیادی به صحت شایعات مطرح شده توسط وی مطمئن بود. اکثر سازندگان، دو یا سه نوع تبلت روانه بازار می کنند، به همین علت Microsoft نیز می خواهد با تولید سه مدل تبلت، از رقابت در بازار تکنولوژی باز نماند.
جلب است بدانید، Surface Pro که قیمت آن به تازگی مشخص شده و در آینده نزدیک وارد بازار می شود در بین سه مدل جدید سرفیس جایی ندارد. به همین علت، سازنده Windows 8 سخت مشغول تلاش است تا زمان از دست رفته را جبران نماید.
اولین و بارزین محصول از این مجموعه سه تایی، Surface RTهای کنونی هستند که اندازه آنها کوچک شده است. این تغییر حرکت خوبی از سوی Microsoft به نظر می آید. Surface RTهای کنونی، تبلت های بزرگی هستند که به عنوان تبلت های تجاری وارد بازار شدند، اما توان اجرای بسیاری از اپلیکشن های موجود برای ویندوز را ندارند. به نظر می آید که آینده این تبلت ها دچار تغییر خواهد شد و به زودی Microsoft از نمونه های ۸.۶ اینچی با پروسسورهای Qualcomm و کارت گرافیک های فعلی یعنی nVidia Tegra پرده خواهد برداشت. این تغییر، Surfaceهای RT را به سمت بازار مصرف کننده های معمولی سوق خواهد داد.
پس از عرضه Surface Pro در ژانویه، جانشین آن که اسم فرضی آن را Surface Pro 2 می گذاریم با صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچ و APU شرکت AMD معرفی خواهد شد.
علاوه بر این دو MS_nerd خبر از عرضه تبلت دیگری نیز می دهد. تبلتی که در حال حاضر “Surface Book” نامیده می شود و دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی است. تا کنون رنج صفحه نمایش تبلت ها بین ۷-۱۱ بوده است و سرفیس بوک، اگر یک محصول واقعی باشد، استاندارد جدیدی در اندازه تبلت ها ایجاد خواهد کرد.
اگر این شایعات صحیح باشند، تنها پلتفرم مناسب برای صفحه نمایش بزرگ، مترو ( همان ظاهر جدید ویندوز ۸) خواهد بود. گرچه تا اعلام خبر قطعی، نمی توان به این شایعات به صورت صد در صد اعتماد کرد، اما تبلت ۱۴.۶ اینچی خیلی هم دور از ذهن نیست. گرچه صفحه ۱۵ اینچی را نمی توان در دست گرفت، اما اگر صفحه نمایش تبلت را لبه به لبه بسازیم، خیلی هم عجیب نیست.
دستگاه های فوق همانند Surface RT اواسط سال میلادی معرفی خواهند شد تا Microsoft بهترین استفاده را از خرید آخر سال ببرد

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights