۳۳۰ درصد فروش بیشتر ios در مقابل آندروید در تعطیلات

در چند سال اخیر٬ با پیشرفت روز افزون فناوری و جذاب تر شدن هرچه بیشتر گجت ها٬ درصد بیشتری از مردم برای هدیه تعطیلات پایان سال به سوی خرید گجت های تکنولوژی می روند. شرکت های بزرگ دنیای فناوری نیز با ارائه تخفیف های مختلف و با پر کردن انبار خود٬ خود را آماده فروش بالای تعطیلات آخر سال می کنند. با اینکه هنوز چند روزی به آغاز تعطیلات پایان سال زمان مانده است٬ در تعطیلات عید شکر گذاری٬ فاز اول فروش بالای محصولات آغاز شد. 
بنا بر گزارش IBM طی تعطیلات عید شکرگذاری٬ محصولات ios بیش از سه برابر محصولات آندرویدی ( ۳۳۰ درصد ) فروش داشته اند. این گزارش که در Wall street journal منتشر شده است اعلام می کند که آیپد به تنهایی بیشترین سهم را از این فروش بزرگ محصولات بین تمامی تبلت ها و اسمارت فون ها نصیب خود کرده است و حدودا ۱۰ درصد از کل خرید های عید شکر گذاری آیپد اپل بوده است. آیفون نیز با کسب ۸.۷ درصد از کل خرید های آنلاین عید شکر گذاری مقام دوم را نصیب خود کرده است. در مقابل تمامی محصولات آندرویدی تنها ۵.۵ درصد خرید های آنلاین عید شکرگذاری را تشکیل می دادند. 

اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم٬ آیپد در بین تبلت های فروخته شده در این دوره تعطیلات٬ سهمی برابر ۸۸.۳ درصد را داشته است و دیگر رقبای بزرگ آیپد مثل تبلت های نوک ۳.۱ درصد٬ خانواده تبلت های آمازون ۲.۴ درصد و خانواده تبلت های گالاکسی سامسونگ نیز تنها و تنها ۱.۸ درصد از فروش را شامل می شدند. 
در نهایت به نظر می رسد٬ اپل با تلاش زیادی که برای پیشرفت خط تولید خود برای جواب گویی به فروش پایان سال داشته است توانسته است براحتی بهترین نمره را از فروش تعطیلات عید شکر گذاری از آن خود کند و با فاصله بسیار زیاد از رقبایش در مقام اول فروش بایستد .

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights