شایعاتی پیرامون محصولات اپل در سال ۲۰۱۳

در ماه های آخر سال ۲۰۱۲ هستیم٬ این سال از دید بسیاری یکی از مهمترین سال های حیات شرکت اپل بود٬ در سال ۲۰۱۲ تقریبا تمامی محصولات اپل یک بروز رسانی کامل شدند و خود تولید این محصولات٬ دچار تحولات زیادی شد. اگر فکر می کنید بعد از سال طوفانی ۲۰۱۲ ٬ اپل یک سال آرام را آغاز می کند٬ باید گفت که در اشتباه هستید. 
سایت تحلیلی BusinessInsider در گزارشی بر اساس تحلیل آنازلیزور Gene munster که یکی از آنالیزور های معروف پیرامون شایعات و اخبار اپل است اعلام کرده است که سال ۲۰۱۳ سال شلوغی برای اپل خواهد بود. Gene munster که همیشه یکی از طرفداران اصلی نظریه تلویزیون اپل بود٬ در آخرین آنالیز خود ادعا کرده که اپل به طور جدی بر روی یک تلویزیون کار می کند و در سال ۲۰۱۳ آنرا به بازار عرضه خواهد کرد. 

پیش بینی Gene munster برای سال ۲۰۱۳ به شرح زیر است 

مارچ ۲۰۱۳ – آیپد مینی با صفحه رتینا عرضه خواهد شد و در کنار آن Apple tv نیز بروز رسانی خواهد شد و در کنار این بروز رسانی٬ قبول برنامه های برنامه نویسان برای Apple tv آغاز می شود. در گذشته نیز شایعاتی پیرامون کار اپل بر روی یک رادیو اینترنتی برای استریم موزیک ها مانند سرویس پاندورا منتشر شده بود. بنا بر پیش بینی Gene munster این سرویس در مارچ ۲۰۱۳ معرفی خواهد شد . 

جون ۲۰۱۳- در این ماه کنفرانس جهانی برنامه نویسان ( wwdc 2013 ) برگزار خواهد شد و پیش نمایش ios 7 ( با تیم جدید ios اپل بهمراه طرح های جاناتان ایو ) و نسل جدید مک رونمایی می شود. در این کنفرانس مک بوک ایر های جدید با صفحه رتینا نیز معرفی خواهند شد

سپتامبر۲۰۱۳-در این ماه نسل جدید آیفون که شامل یک آپدیت محدود برای آیفون ۵ می شود و نسل پنجم آیپد با یک طراحی کاملا متفاوت ( مانند آیفون ۵ و آیپد مینی )*رونمایی خواهند شد. 

و سرانجام در نوامبر ۲۰۱۳ ٬ تلویزیون اپل با سایز ۴۲ تا ۵۵ اینچ با حدود قیمت ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار رونمایی خواهد شد و بازار جدیدی را برای اپل می سازد. 

موارد ذکر شده تنها بخشی از پیش بینی های Gene munster بود اما می توان امیدوار بود که محصولات جذاب گفته شده در این سال روزنمایی شوند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.