نانو سیم کارتهای ایرانسل از ۲۴ آبان در دسترس عموم

همه روزهای قبل عرضه آیفون ۵ را بخاطر می آوریم . شایعاتی در مورد عدم کارایی این گوشی هوشمند در ایران ، بحث اصلی ناسازگاری آیفون ۵ با سیمکارتهای موجود در بازار بود . همانند ۲ سال قبل که سیمکارتهایمان را برای آیفون ۴ بریده بودیم ، اینبار هم ناگذیر با کمی برش و سمباده کشیدن مشکلمان حل میشد ، اما هنوز آیفون ۵ به بازار نیامده ، پانچرها از راه رسیدند تا حداقل خیالمان از بابت تبدیل شدن سیکارت به نانو سیم راحت باشد.
از آنجا که میکرو سیم ها دیر به بازار راه یافتند اما خوشحالیم که ایرانسل در مورد نانو سیم کارتها پیش قدم شد. همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران ایرانسل اقدام به عرضه “نانوسیمکارت” به عنوان نسل جدید سیمکارت ها نمود.
در حال حاظر تنها کاربران اپل میتوانند از این نانو سیم ها استفاده کنند . این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
نانو سیم کارت ایرانسل با قیمت ۶ هزار تومان بهای سیمکارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه ارائه میشوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت نام، در مجموع ۲۰هزار تومان هزینه خواهد داشت و از ۲۴ آبان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت .

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. Hobar

    ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ۳:۵۰ ب٫ظ

    Salam
    Aya az ein sim kart mishe baraye iPad estefade kard?

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights