توافق ۱۰ ساله اپل با htc در استفاده از حق اختراع

شرکت های اپل و HTC بعد از سالها دعوای حقوقی ساعاتی پیش در طی انتشار یک بیانیه در سایت اپل اعلام کردند که سرانجام به یک توافق نامه ۱۰ ساله در مقیاس جهانی برای استفاده از حق اختراعات یکدیگر رسیدند٬ بنابراین تمامی دعوای حقوقی بین این دو شرکت که در جریان بود٬* کاملا متوقف شد. و این شرکت ها بنابر این توافق نامه تا ۱۰ سال آینده اجازه استفاده از حق اختراعات یکدیگر را برای کمک به نو آوری در محصولاتشان را دارند. این نخستین توافق نامه شرکت اپل با یک شرکت سازنده محصولات آندرویدی است که در این سالها اتفاق افتاده است . 

آقای Peter Chou مدیر عامل شرکت تایوانی HTC در این مورد گفت که در مورد این توافق نامه و حل مشکلات با اپل خشنود است و این شرکت به جای تمرکز روی مسائل دادگاهی٬ روی نو آوری بیشتر تمرکز خواهد کرد 

آقای Tim cook مدیر عامل اپل نیز در این زمینه گفت که ما از بستن این توافق نامه با HTC خوشحالیم و به نوآوری های ادامه می دهیم . 

نخستین دعوای قضایی بین این دو شرکت در ۲۰ مارچ ۲۰۱۰ اتفاق افتاد. در نهایت این توافق نامه همراه با ایجاد آرامش قضایی٬ به طور مشخص روی سهام این دو شرکت نیز اثر مثبتی خواهد گذاشت.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.