انتشار تصاویری به عنوان آیپد مینی

با گذشت بیش از دو سال از عرضه آیپد٬ اپل حکمران بی چون چرای تبلت های ده اینچی است٬ اما برخلاف نظر استیو جابز٬ مردم روی خوشی به تبلت های هفت اینچی نشان دادند و این تا جایی ادامه داشت که پرفروش ترین تبلت آندرویدی در بین تمامی مدل های هفت و ده اینچی٬ یک تبلت ۷ اینچی ارزان از آمازون بود. البته قیمت ارزان این تبلت ها شاید اصلی ترین دلیل جلب مشتریان بود اما بهرحال تبلت های هفت اینچی بازار بزرگی برای خود داشتند و اپل با آیپد ده اینچی خود از بازار محروم بود اما در چند ماه گذشته شایعاتی محکمی مبنی بر ارائه یک ایپد ۷ اینچی از اپل منتشر شد و سرانجام تمامی این شایعات این بود که احتمالا در کنفرانس در ۱۷ اکتبر آیپد ۷ اینچی منتشر خواهد شد. 
دقایقی پیش تصاویری از یک آیپد ۷ اینچی منتشر شد که با در نظر گرفتن طراحی آخرین محصول اپل یعنی آیفون ۵ ٬ می توان تا درصد زیادی گفت که این آیپد ۷ اینچی واقعی است. 
آیپد ۷ اینچی مورد نظر ما در این تصاویر به مانند آیفون ۵ دارای یک صفحه کشیده تر با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. بدنه پیشتی آیپد نیز از آلمینیومی استفاده شده است که حداقل در رنگ شباهت زیادی به آیفون ۵ دارد و باز به مانند آیفون ۵ این آیپد از سیم کارت نانو٬ پورت جدید استفاده می کند و جک هدفون نیز به پایین دستگاه منتقل شده است و البته این دستگاه تکنولوژی وایرلس ۴G را نیز ساپورت می کند. 
و نکته جالب دیگر در این آیپد٬ وجوپ دوربین در جلو و عقب دستگاه است٬ امکانی که تبلیت ۷ اینچی نکسوس ۷ از داشتن آن محروم است


در نهایت نمی توان با اطمینان گفت که این آیپد هفت اینچی است اما شباهت طراحی آن به آیفون٬ کفه ترازو را به سمت درستی این تصاویر پایین می برد. باید تا هفته های آینده صبر کرد و دید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights