آپدیت شیرکوهی ورژن ۱۰.۸.۲، به زودی!

آپدیت شیرکوهی ورژن ۱۰.۸.۲، به زودی!

سه روز پس این که اپل شیرکوهی OSX 10.8.2، با شماره ساخت ۱۲C50 را برای برنامه نویسان منتشر کرد، نسخه جدیدی از این ورژن را منتشر نمود و این یعنی، باگ های این ورژن رفع شده اند و کم کم باید منتظر عرضه عمومی mountain lion ورژن ۱۰.۸.۲ باشیم.
دیروز نسخه بتای شیرکوهی، با شماره ساخت ۱۲C53 را برای برنامه نویسان منتشر کرد. در این نسخه، مشکلات نسخه قبل رفع شده اند و باگ خاصی به چشم نمی خورد. نسخه بتای قبلی سه شنبه منتشر شده بود.

به گفته برنامه نویسانی که به نسخه بتا دسترسی دارند، اپل از این گروه خواسته دقیقا روی مشکلات نسخه آزمایشی قبلی تمرکز کنند. مسائلی مثل: هماهنگ سازی بیشتر با فیس بوک، قابلیت Power Nap برای مک بوک ایر های ساخته شده از اواخر سال ۲۰۱۰ به بعد و بیشتر کردن کارایی imessage.
 
به نظر می رسد نسخه اخیر شیرکوهی برای هماهنگ شدن بیش از پیش OSX 10.8.2 با iOS 6 ارائه شده است. چرا که Apple از برنامه نویسان خواسته است تا شرایط و قوانین جدید مربوط به iCould را بپذیرند و iPhoto را نیز برای برخورداری کامل از قابلیت Photo Stream آپدیت کنند. در کنفرانس روز چهارشنبه، اپل یکی از قابلیت های جدید iOS 6 را معرفی کرد. این قابلیت Shared Photo Stream نام دارد و کاربران Photo Stream به کمک این ویژگی می توانند عکس هایشان را به راحتی به اشتراک بگذارند.
اگر mountain lion نسخه ۱۰.۸.۲ برای استفاده عموم عرضه شود، دومین آپدیت اپل از زمان معرفی شیر کوهی در ماه جولای خواهد بود.

اخبار مرتبط:
آپدیت آزمایشی mountain lion 10.8.2 برای عموم برنامه نویسان منتشر شد

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights